Remember + Recenzie Pe cuvant de spioana – Ally Carter

Hy, Guys!! Ok, primul lucru – nu uitati de concurs, se termina pe 15 deci mai aveti cateva zile🙂 Remember, toata lumea castiga ceva😀

Si recenziaa…inainte de examene m-am pus pe citit *shame on me*  si am de facut 3 recenzii🙂

Sinopsis: Dupa ce a trebuit sa renunte la primul ei prieten, Josh, tot ce-si doreste acum Cammie este un semestru linistit. Dar asta e mai usor de spus decat de facut cand esti eleva la cea mai buna scoala din lume… pentru spioane: Colegiul Gallagher pentru Tinere Exceptionale.  Dupa ce este invinuita pentru o bresa in securitate care pune in primejdie statutul ultra-secret al scolii, Cammie si prietenele ei afla ca scoala lor urmeaza sa gazduiasca o serie de musafiri misteriosi – nume de cod: Blackthorne. Si, in curand, fetele se strecoara prin pereti si coridoare secrete, conteaza microfoane si dispozitive de urmarire si iau amprente pentru a afla adevarul despre Blackthorne si pentru a o disculpa pe Cammie. Si chiar daca au incredere in talentele lor de spioane, de data asta tintele sunt mai dificile (si mai sexy!), iar miza pentru inima lui Cammie — si iubita ei scoala — mai mare ca niciodata.

Recenzie: Am ajuns la concluzia ca puteau fi de 10 de ori mai creativi cu coperta🙂 Dar e draguta si asa  (cea de-a treia nu imi place ) Fiind a  doua carte am intampinat o mica problema… Era intr-un fel nou si intr-un fel vechi pentru ca nu prea aparea povestea cea veche cu Josh (intr-un fel sperasem la o impacare miraculoasa si o conexiune ce trece peste orice dificultate pentru ca imi placea Josh). Cand am inteles ca s-a terminat cu el, am avut nevoie de saptamana aia de asteptare ca sa ma las de poveste, de parca ma apucam de alta serie, dar dupa ce am trecut de primele 20 de pagini in care ma straduiam sa citesc fara sa-mi zic in gand ca nu e acelasi lucru, ca nu o sa fie bine fara el, ca o sa ma plictisesc … a inceput sa ma prinda.

Si da, mi-a placut cel mai mult din toata seria volumul 2, mi s-a parut foarte bine „dozat” ca actiune din momentul in care Solomon le-a dus pe fete in D.C.

Ca si celalalt volum are putin din toate: amuzament (mai ales rapoartele si listele…ador rapoartele si listele!😀 ) romance (cu un baiat mai dragut de data asta  @_@ ) si actiune din plin.

Simti cum evolueaza personajele la sfarsitul cartii (care, apropo, mi s-a parut un pic cam brusc dar nu il consider in minus mare pentru ca am avut la indemana urmatoarea carte🙂 ) si evolueaza subtil, nu fortat.

Ce imi place la cartile astea cel mai mult e faptul ca nu mi s-a intamaplat niciun moment sa imi doresc sa sar vreo descriere sau vreun paragraf, nu mi s-a parut nimic prea lent sau prea rapid…poate doar faptul ca fetele astea iau decizii al naibii de repede :))

„-Chiar exista? -Liz, i-am raspuns tot in soapta. Nu sunt inorogi. -Nu, a spus Bex sec, sunt baieti. Si sunt…buni.” – parerea mea e ca poate fi interpretata propozitia asta, dar sa ne luam dupa context si sa spunem ca sunt buni intr-ale spionajului😉

5

5/5 de la mine!

signature

Deci...ce parere ai?

