Concurs – Premiu pentru toti!

Cu toate examenele n-am observat pana acum chestia asta, pana ce am ajuns la 1000 de comentarii!

Cu acest articol se fac si 200 de postari! Si avem si 100 de pagini!

Deci iata ca mai avem ceva de sarbatorit!! Pentru ca unul din concursuri se termina…maine, o sa dam startul altui concurs care va tine 15 zile – stiu, putin, dar am examenele si nu am nicio sansa sa aleg castigatorii in perioada aia.

Acum regulile sunt cat se poate de simple:

-Dati follow

-Lasati adresa de mail intr-un comentariu la acest post

M-am decis sa nu fac ceva complex pentru ca n-are rost.

TOTI  PARTICIPANTII primesc aceste 2 carti in format ebook la finalul concursului:

Iar pentru CASTIGATOR, pe langa cele 2 carti pe care le vedeti mai sus:

Bloodlines – Richelle Mead

Sweet Evil – Wendy Higgins

The shadow reader – Sandy Williams

Seria Femei din cealalta lume 1&2

Concursul se desfasoara intre 31.05 – 14.06

Pe 15-16 va fi afisat castigatorul premiului format din cele 5 carti, dar tineti minte, toti castigati primele 2 carti! 

signature

12 thoughts on “Concurs – Premiu pentru toti!

  1. Pingback: Ultima zi + La multi ani!! |

Deci...ce parere ai?

