Straina

A trecut cu capul ridicat, arogant pe langa mine.

Mi-a aruncat o privire, recunoasterea intiparindu-i-se in ochi si fiind imediat inlocuita cu nepasare. Nu mi-a raspuns la salut si nici nu s-a intors in chip de scuza de parca ar fi fost prea ocupata.

Nu, a trecut urmata de alte cateva figuri necunoscute fara sa se gandeasca ca ceea ce a lasat in urma ar putea sa o ajunga din urma candva.

Si atunci m-am intrebat ce se va intampla in acel moment…daca va fi destul de ipocrita sa se intoarca spre noi, spre trecutul ei ca si cum nu s-a intamplat nimic sau va continua cu atitudinea de uitare…cert e ca in ochii mei nu va mai aparea niciodata ca o persoana pe care o apreciam pentru ca de apreciat e persoana care stie ca trecutul o face ceea ce e si viitorul poate schimba asta.  Dupa cum se pare…nici prietenii nu sunt pentru totdeauna.

signature

 

P.S. Alta „provocare” adaptata😀 Bine, e si ceva real, ce s-a intamplat azi…cand am dat probele scrise la eng si franceza si le-am LUAT!!!

Yey!!

9 gânduri despre “Straina

  1. imi pare rau in legatura cu ce sa intamplat cu prietena ta ….darrrrr hellooo priveste partea buna ai luat probele uraaaaaaaaaaaa asta e motiv de sarbatoritttt !!!! Partyyyy >:D< FELICITARIIIIII

    • Stiiiiu!! Si sunt super-mega-fericita da mai am jumatea cu proba orala si la asta mi-e frica :)) oricum ma duc acolo si le zic alora tot ce stiu despre mine si mai si inventez daca nu mai am ce zice :)) plus ca daca incep sa vorbesc despre carti nu mai tac toata ora =)) Oricum, aparent, eram singura care avea impresia ca lucrurile sunt diferite, colegele mele stiau cum e situatia cu fata asta😀 doar asa, mi s-a parut ca e cam trist

Deci...ce parere ai?

