Provocare :) – pentru bloggeri si cititori :D

Bun…saptamana viitoare incepe toata povestea cu examenele…*ura! ( -_-‘) * daaaar pentru ca nu pot sa va las singurei, o sa fac ceva ce mi-am propus de muuult timp.

Ideea e urmatoarea si trebuie sa spun ca nu-i a mea ci am gasit-o intamplator aici :D

Daca aveti chef de scris ceva…amuzant/serios va propun sa luati cate un interviu:

– unui personaj (sau mai multe, depinde de voi) care v-a placut foarte mult

– unui site ( ^_^ cum ar fi sa vorbesti cu facebook? sau tumblr? sau deviantart? )

– telefonului/laptop-ului/tabletei/mp3-ului *ati inteles voi* vostru personal

Daca nu vreti poate sa nu fie neaparat un interviu, poate fi o scrisoare sau poate un fel de oneshoot si puteti sa va alegeti una din optiuni sau sa le faceti pe toate, dar lasati un link catre post-ul asta pentru ca mi-ar placea sa ajunga la cat mai multi😀

Eu m-am gandit ca ar fi amuzant si va rog frumos sa-mi lasati si mie link-ul intr-un comentariu🙂

N-are niciun termen limita si nu e un concurs (decat daca vreti voi sa fie…); o sa stea pe prima pagina urmatoarele cateva saptamani

Si inca o data va amintesc ca nu o sa scriu si nu o sa postez prea mult in urmatoarea luna din cauza examenelor…dar o sa revin saptamana asta sau saptamana viitoare sa spun cate ceva sau sa pun niste poze de la cel mai AWSOME BANCHET EVER, ca doar a fost banchetul meu :))

signature

 

Un gând despre “Provocare :) – pentru bloggeri si cititori :D

  1. Hi hi,ce idee tărznită.Am să încerc şi eu,dar când am timp că acum programul meu e full🙂.
    Mult succes şi distracţie plăcută la banchet!:D

Deci...ce parere ai?

