Hateri si rautati

Parca sunt facuti unul pentru celalalt🙂

Am mai auzit eu de cazuri din astea, primesti un mesaj – sau mai multe – in care o persoana fara ocupatie iti spune ca ocupatia ta e de doi bani, deci scuza-ma, domnule, ca eu chiar fac ceva in loc sa stau si sa critic pe altii! Cum mi-oi fi permis sa incerc si sa fac ceva ce imi place cand acestui om nu-i convine?

Acum, daca stau sa ma gandesc, nu mi-a trecut niciodata prin cap ca ar trebui sa cer cuiva voie sa fac asta. Cum ar fi sa va intreb de fiecare data daca sa scriu sau nu un post si sa va intreb daca va place subiectul? Ar mai fi ala un post personal, sau doar ceva de ochii lumii? Asa ziceam si eu.

Sa definim un pic notiunea asta, desi presupun ca toata lumea o cunoaste, dar asa, in ideea mea, un hater e o persoana care are impresia ca e mai bun ca altii fara sa fii facut de fapt ceva…  Si totusi ce ne-am face fara cei care scriu comentarii de genul asta? Adica vizibile (nu, n-am de gand sa postez ce mi s-a scris pe privat, nu cred ca se merita sa incarc blogul cu acuze si replici fara rost ) pe care sa le vada toata lumea, pentru ca noi ar trebui sa le fim recunoscatori😀 In fond, ne fac trafic, genereaza alte comentarii si chiar citesc ce scrii in incercarea de a se lega de ceva.

Oricum, cred ca oamenii astia, totusi, nu inteleg ce inseamna sa pui suflet in ceva, nu sa faci asta pentru bani. Ce naiba, nici parintii mei nu inteleg de ce tin asa mult la blog, d’apai un strain? Si din cauza asta nu trebuie sa-i lasi sa te atinga cu adevarat. Oricum sunt acolo, oricum n-au idee cat conteaza pentru tine, oricum vor palavragi in continuare si nu se vor abtine sa-ti spune ce carcoteli au mai scos, deci de ce sa te stresezi?

Si ca sa raspund domnului hater, imi cunosc foarte bine zilele cu trafic ridicat si incerc sa-mi fac cat pot de bine „meseria”, ca am 14 ani… nu stiu ce sa zic, n-ai vrea sa ma fac si eu desteapta si sa zic ca am 20, se practica, nu? Daca eram prea mica sa scriu ceva, nu te interesa destul de mult cat sa vii sa critici. Cred ca stiu binisor sa lucrez cu wordpress-ul, sunt pe aici de la vechea interfata, adica vreo 3 ani si ceva, nu cred ca imi lipsesc prea multe, cat despre alte programe, nu sunt cine stie ce cand vine vorba de filme si lucruri din astea, dar nu cred ca am facut o treaba proasta cu designul blogului si nu-i chiar treaba de 10 minute. Si acum trebuie sa-mi cer scuze, pentru ca am zis ca nu o sa dau din casa ce mi s-a spus si totusi nu m-am putut abtine sa-i dau un raspuns.

Si acum, domnule hater, imi dati voie sa mai scriu o postare, maine?

(FINAL APOTEOTIC :)) )

signature

 

19 gânduri despre “Hateri si rautati

  1. In primul rand, sorry ca nu am mai trecut pe aici, a dat vara si pe la mine si na :))) mai putin timp petrecut in fata pc-ului🙂
    Iar apoi, bun venit in club! :)) Si sa-ti spun un secret, chestiile de genul asta nu se vor opri niciodata, asa ca cel mai bun lucru pe care il poti face e sa ignori. Pe oriunde gasesti hateri deci nu e neobijnuit ca un fraier plictisit de viata sa iti batjocoreasca munca.
    App, spor la examene!! Pana la urma te-ai decis unde te duci?🙂

    • Nu m-am deciiiiiiiis, ma vait pe aici si intreb pe toata lumea unde vrea sa mearga si degeaba :)) Stii ca inainte aveam 2 optiuni…acum am 4 fri-ar ele. Si fiecare are cate o chestie care mi-ar placea mai mult decat la celelalte si una care ma face sa dau inapoi…si ajung de unde am plecat…Merci de sustinere🙂

      • Nu mai bine de mine? M-a repartizat nenorocitu unde a vrut el si am nimerit super bine :))) Glumesc, dute unde iti place, si daca nu ti-o placea, te poti transfera oricand🙂 Cam ce ai in gand pana acum?

        • toate cu filo engleza…4 licee diferite… e un blestem sa ai medie :))) de transfer…poate m-oi transfera daca nu-mi convine dar e altceva sa incepi cu unii si sa fiti de 4 ani impreuna ca asa s-a intamplat decat sa vii mai tarziu… si ma enerveaza ca toata lumea pare ca-i doare in cot de unde ajung sau ca sunt deja hotarati si stiu unde vor ceea ce ma scoate din sarite ca eu ma si gandesc ce mult conteaza si nu sunt nici hotarata :))

        • Hmm, depinde si de firea ta stii? Daca crezi ca nu te potrivesti intr-un liceu unde si rata de bogati-fitosi e mai mare apoi nu te du acolo. Eu cel putin nu suport genul asta de persoane nici macar cat sa impartim acelasi aer, daramite sa stam in aceasi clasa. Parca imi si aduc aminte primele zile din clasa a9 a cand am speriat-o pe una ca se holba la mine :)))
          Oricum, stii doar ca Chuck e la un telefon distanta da? :))) Sfatul asta ma tinut pe mine bine merci tot anul, deci cred ca e randul tau sa-l folosesti :))

        • Varu Chuck are grija de toti :)) il am pe apelare rapida in caz de orice😀 Eeeeh problema e ca din 4 – 3 sunt „de fite” iar al patrulea are media cea mai mica si cred ca la cati vor acolo anul asta o sa ajunga si el de fite :)) Preferatele tuturor nu imi convin ca merge toata lumea si n-as vrea sa fiu cu toti ailalti pentru ca as prefera sa fie ceva cu totul nou, daca tot fac o schimbare, mai e un al treilea care se stie ca fara bani nu faci nimic dar si ofera o gramada – inafara de medii mari si chestii d’astea cine a mai vazut wifi pe holuri si bufet? deci si asta mi-ar placea…dar e cel mai de fite😀 si mai e celelalt care cica e de fite, dar nu stiu pe nimeni de acolo ca sa-mi confirme plus ca nu are aceleasi „avantaje” dar n-as veni cu toti din generala dupa mine ceea ce e un mare plus… si totusi mi-e frica sa merg singura :))

        • Stiu, si mie imi era frica sa merg singura. Firar, era sa fac pe mine in prima zi cu toti ochii aia pe mine, nici nu-ti mai zic ca am mers cu maicamea si a fost si mai stanjenitor, dar parese ca m-au abordat majoritatea de pe acolo caci cica eram cea mai zambareata :)) Eh prostii, eram asa nervoasa ca radeam singura pe-acolo :)))
          Of, stiu cum vine asta cu fita. Hai in Iasi pe la Racovita si vezi acolo mai ceva ca in Bucuresti.

        • Aha, bun sfat, zambeste mult si nu o lua pe maica-ta :)) de notat
          Da iti dai seama ca eu daca ma tot gandesc si ma sperii de acuma in toamna o sa fiu si mai disperata, cred ca fac infarct sau ma inec cu ploaie si imi face unul respiratie gura la gura si se nimereste sa fie din clasa mea si sa fie dragut si sa ne indragostim :)) asta e cea mai optimista varianta daca fac infarct – nu ma lua in seama, bat campii =))

        • Mda, am avut si eu fantezii dintrastea pana sa imi cunosc putin colegii si sa imi dau seama ca inca sunt in clasa 5 a :)) Ehh, asta cu indragosteala suna a teren cunoscut :)))

        • Ehh, nu-i nimic serios, da’ m-a luat valu’ asa din senin :)) Ce sa zic, e pasionat de literatura, student, frumos de pici, singur si curios e faptul ca mergem la acelasi salon de literatura :))) Viata-i frumoasa…..

        • O.o realizezi ca ai gasit perfectiunea? :)) oricum, ia zi-mi cum fac sa ma mut in Iasi ca noi n-avem UN singur salon de lectura in tot orasul, daca asta vezi tu acolo, vreau si eu!

        • Cenaclu sau mai simplu salon de literatura. in mare sunt oameni experimentati si critici literari, dar mai sunt si amatori dornici sa invete si atmosfera e pur si simplu wow.

Deci...ce parere ai?

