CONCURS 10.000 views !!! Micutele mincinoase + alte 4

Facem 10000 de vizualizari!!! Nu-i grozav? Si cu ce sarbatorim mai bine daca nu cu un concurs? Va fi un concurs cu ebook-uri si vor fi 3 castigatori ai acestui set de 6 ebook-uri😀

Untitled

 Regulile🙂

~ Apasati butonasul ala de sus sau cel din bara laterala ca sa dati FOLLOW 

~ Lasati adresa de email 

~Spuneti-mi parerea voastra *sincera*  despre blog in acelasi comentariu😀

~ Dati like paginii de facebook (bara laterala) si lasa-ti numele cu care ati dat like in acelasi comentariu 

Si pentru intrari in plus 

> comentariu la o recenzie (lasati link-ul recenziei la care ati comentat)

> postati pe blog/facebook despre concurs (lasati link-ul postarii😀 )

Deci, in total puteti avea 3 intrari – cea de inscriere si cele doua de mai sus, concursul se desfasoara intre 13 mai  – 1 iunie inclusiv, rezultatele fiind puse pe 2 iunie🙂

signature

15 gânduri despre “CONCURS 10.000 views !!! Micutele mincinoase + alte 4

  1. filana.sakura@yahoo.com
    Deci…Parerea mea:
    Imi place aspectul site-ului. Este un design placut, usor de lucrat cu el. Nu are complicatii si se poate naviga foarte usor. Imi place ca este organizat, toate sunt puse in categorii. Observ ca esti o fana anime, si imi place ca iti expui aceasta latura in munca ta. Este un blog frumos si ingrijit, sper sa aveti grija de el in continuare.

    Numele cu care am dat like este Anastasia Alexandra .
    O zi placuta !! ^-^

  2. Ok scuze ca ma inscriu asa de tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata nu?
    Ei bine parerea mea ? simplu imi place ,e un blog copilaros si foarte tare in acelas timp are un stil aparte si superb ai imaginatie si blogul tau ma ajutat mult cand vine vorba de ales urmatoarea carte de citit😀
    nuleme cu care am dat like e Alee Aly
    adresa : alexandra_20mardar@yahoo.com

  3. Pingback: Ultima zi + La multi ani!! |

  4. Pingback: Ultima zi + La multi ani!! | The fictional kiss

Deci...ce parere ai?

