Recenzie – Pentru totdeauna de Cathy Kelly

Mi-am cumparat cartea dintr-un voucher libris castigat mai de mult pentru ca ieseam pe minus (cum sa platesti -6,53 lei?😀 ) si cautam ceva dragut – nu o lectura plicticoasa dar nici fantasy, ceva putin de dragoste, putin „de fete” si asa am trecut in revista colectia „CHIC” din care face parte si Pentru totdeauna. 

Coperta:

Nu stiu daca se potriveste cu personajele, nu prea cred, dar in mod cert semnificatia o are. Cartea e exact genul de poveste pe care o spui prietenelor, in plus chiar este, la un moment dat o conversatie intre prietene (categoric nu barfa! ).

Am mai spus-o si o mai spun, indiferent de proverbe si de lectii de superficialitate, judec cartile si dupa cum arata. Coperta spune multe, chiar daca e una simpla, daca e placuta, sau daca te atrage e cu atat mai bine.  Nu e un factor crucial… dar cum ar aparea o carte fara coperta? O citesti fara o prima impresie pentru ca primul lucru pe care-l remarci e aspectul, nu-i asa?

Ei cartea asta parea ca avea tot ce cautam in momentul ala.

Continut:

Ma asteptasem sa dau de o poveste despre o fata de 16-18-20 de ani – cam asa sunt in toate cartile citite.  In schimb m-am incurcat cu patru povesti! Prima data m-a dat peste cap rau de tot pentru ca dupa ce citeam despre una din ele…o uitam pe cea citita inainte iar cand reveneam trebuia sa dau paginile inapoi si sa vad din nou despre ce e vorba, dupa 5-6 capitole m-am prins cum sta treaba si mi-am facut ordine in minte.

Mi-a placut, a fost relaxant sa o citesti, dar cel mai mult mi-a placut de Cleo cu firea ei incapatanata si cu povestea de dragoste – ori sunt eu prea obisnuita cu povestile astea, ori n-am ce face si imi plac cel mai mult🙂 Era cea mai mica din cele 4 si familia ei avea un hotel care… o ducea cam rau, pana ce a fost vandut (astea sunt singurele spoilere pe care le voi da).

Nu mi-a placut Daisy, nici povestea ei, nici ea ca persoana. Prea ii era mila de ea plus ca nu a avut un deznodamant pe placul meu.

Actiunea a fost un pic previzibila, in ceea ce priveste intalnirea de la salonul lui Leah, puteam sa jur de la jumatatea cartii ca asa se va intampla, nu m-am asteptat la Alex sa o lase pe Daisy si nici la Mel sa renunte la serviciu si sa-i fie asa greu sa-si dea seama ca tot ce avea nevoie era putina flexibilitate in program (fiind mama cu 2 copii).

Asta e genul de carte pe care bunica mea ar numi-o serioasa😀, imi zice mereu ca trebuie sa las vampirii si vrajitoarele la o parte… si trebuie sa recunosc ca a fost draguta. Leah, care se presupune ca e persoana care le aduce pe toate trei cu picioarele pe pamant, nu m-a impresionat cine stie ce, doar povestea ei, chiar trista. Si cam atat.

„Daca am sti toti ce urmeaza sa patim nu ne-am mai da jos din pat dimineata. Tot ce vreau sa-ti spun e sa-ti deschizi mintea si inima in fata posibilitatilor pe care le ai.”

Nota mea🙂 3/5

3

signature

3 gânduri despre “Recenzie – Pentru totdeauna de Cathy Kelly

Deci...ce parere ai?

