MOVIE&BOOK The perks of being a wallflower – Jurnalul unui pusti timid

 

In luna mai 2013, in librariile din Romania va aparea cartea “Jurnalul unui adolescent timid” de Stephen Chobosky, la

editura Trei, in colectia fiction connection.

Peste 2 milioane de exemplare vandute. Acum si pe ecrane.
Să stai pe margine poate fi un avantaj. Dar vine o vreme cand trebuie să intri în ring.Descrierea cartii “Jurnalul unui adolescent timid” :

Primul an de liceu e cel mai greu. Îţi faci noi prieteni, te îndrăgosteşti cu adevărat, nu te mai înţelegi deloc cu părinţii. Să creşti mare e mai complicat decât ţi-ai imaginat vreodată.

Aflat în pragul adolescenţei, Charlie se hotărăşte să-şi povestească viaţa unui prieten imaginar, căruia îi trimite o serie de scrisori intime.

Prins între dorinţa de a-şi trăi viaţa şi tendinţa de a fugi de ea, Charlie se trezeşte obligat să exploreze un teritoriu până acum necunoscut.

Acela al primelor întâlniri şi al casetelor cu compilaţii, al problemelor de familie şi al prietenilor adevăraţi. Şi caută neîncetat “melodia perfectă” a unei “călătorii perfecte” în care “să se simtă infinit”.

Am vazut filmul asta doar pe jumatate ( mi-as fi dorit sa-l vad pe tot, jur ca mi-as fi dorit – iar acum n-am nicio sansa pentru ca nu sunt in tara sa am internet tot timpul cand vreau si cum vreau dar cand ma intorc… – tata a vrut sa vada Hunger Games in seara aia si m-am simtit obligata sa stau sa-i explic tot ce nu intelege…)  si totusi sunt si un pic fericita ca nu m-am uitat la tot. Tare mi-era teama ca incep sa plang si fac pariu ca as fi inceput daca ma uitam la tot… Oricum, eu abia astept sa pun mana pe carte, macar sa plang cu nasul in ea pentru ca prefer sa fie asa decat sa ma simt ca si cum as face parte din femeile care se duc la filme siropoase si isi exaspereaza prietenii cu cat de trist a fost. Mai bine va exasperez pe voi cu cat de trista a fost cartea (sau nu – nu stiu ce se va intampla si ma roade curiozitatea)  Iar daca as fi vazut filmul prima data pana la capat mi-as fi dat singura palme o saptamana ca n-am avut rabdare sa-mi iau cartea deci cred ca prefer sa astept decat sa-mi fie ciuda mai tarziu. Voi l-ati vazut? Vreti sa cititi cartea? Waiting for answers, sweeties! 

signature

4 gânduri despre “MOVIE&BOOK The perks of being a wallflower – Jurnalul unui pusti timid

  1. Am vazut filmul, insa nu am citit cartea. Astept pana apare la editura Trei ca nu ma indur sa o comand in engleza.
    Iti recomand cu sinceritate sa reiei filmul cat mai curand, deoarece este superb. Mie mi-a lasat o impresie foarte buna, iar actorii au jucat exceptional. Filmul a fost minunat si a avut un impact colosal asupra sufletului meu.
    Povestea lui Charlie m-a impresionat si pe la mijlocul filmului aveam impresia ca sa va sinucide din cauza ca prietenii lui l-au abandonat, insa ma bucur ca nu a fost asa. Pana la urma, scena finala se poate cataloga drept happy end, fiindca s-a simtit infinit, pe melodia perfecta in cadrul unei calatorii perfecte.

Deci...ce parere ai?

