Palavrageala :D

Pentru ca n-am mai vorbit de ceva timp si pentru ca nu am chef sa-mi fac temele prefer sa scriu pe aici (desi avem o tema destul de interesanta la romana, dar sunt prea somnoroasa🙂 )

Si am scapat de simulari…posibil de o teza, inca nu stiu si cred ca iau la amandoua peste 9 (doamne ajuta, data trecuta am avut 9, 40 – da, cum sa iei 9,40?? – si 6,50😀 – tin sa precizez ca cea mai mare nota la mate a fost 7 so ^_^ ) Era sa-mi pierd telefonul pana la banchet dar s-a indurat profa de noi si ni l-a dat…oricum nu era asa mare lucru, numai sim-ul trebuia sa-l iau inapoi :D…am mentionat ca imi iau telefon? nu? nu? E HTC si e imens si frumos si nu stiu daca sa-l iau alb sau negru sau rosu (da, e si pe rosu <3) si e lung si subtire si ingust si finut si nu gasesc nicaieri husa pentru el da’ cui ii pasa si o sa lipesc pe el floricele si delfini si inimioare si stiu ca o sa ma certe tata pentru asta…dar tot o sa-i duc dorul si lu’ Cookie, Lg-ul meu mic…

Deci alb, negru sau rosu? Carcasa e din plastic, deci imi trebuie husa, dar nu prea vreau sa-mi iau de silicon…

Oricum, mi-e dor de Divergent. Adica sa stau ingropata intr-o carte atat de buna nu neaparat de Divergent – acum ravnesc la Insurgent – dar n-am timp si nici nu prea ma leg de cartile pe care le mai am. Trebuie sa fac o recenzie la Bloodlines – am citit-o in engleza si trebuie sa-mi iau The Indigo Spell si sa ma interesez despre cartea aceea din perspectiva lui Adrian ( !_! ) *o sa fie awsome, presimt eu*

Si mai am si un interviu, de terminat recenziile la Vampirii din Morganville, capitolele la 1…2…3 povesti dintre care 2 importante😀 si de facut coperta pentru You owe me your life si de adaugat niste personaje. Si toata ziua am pierdut-o azi pentru ca nu mi-a mers mail-ul si m-am chinuit sa repar Chrom-ul si acum sunt in sfarsit inapoi pe browser-ul meu preferat ca ma luptam cu Opera pana azi🙂

Si ma aprovizionez cu o multime de imagini si texturi pentru Photoshop de zici ca n-am vazut in viata mea si vreau sa schimb iar cate ceva pe aici – nu stiu daca fundalul dar mai vedem🙂  mi-ar placea ceva mai ca ciocolata pentru ca e duulce si eu ador lucrurile dulci❤

And that’s all for today…

Rya🙂

3 gânduri despre “Palavrageala :D

    • ori o sa razi ori o sa zic ca e super ciudat :)) sa scriem ce am scrie noi pe mormantul lui nechifor lipan daca ar fi in cimitirul vesel :)) daca ai vreo idee zi si mie ca sunt pe langa😀 si sa scriem despre oamenii care au murit la Boston ce le-am scrie lor sau ceva de genul asta… macabru dar interesant zic eu

Deci...ce parere ai?

