I know everybody knows…but…

Pentru cei ce n-au vazut inca videoclipul…  Il gasiti AICI. ALLEGIANT!!! I freaking love that!!!!

Deci nu mi-a trecut perioada de nebunie dupa Divergent (desi am reusit sa mai citesc 2 carti de atunci – fata de o carte pe luna cat m-am chinuit sa citesc in ultimul timp e un recooord ( ^_^ )   ) si trebuia sa apara peste tot vestea ca *yeeey* a aparut numele de la urmatoarea carte! AWSOME!

allegiantBine, de cand am photoshop sunt ca un copilas cu jucaria cea noua 🙂 La inceput ma enervasem ca nu stiam sa fac nimic si ca e prea complicat si chestii d’astea da’ uite ca-mi iese cate ceva…:D

2 gânduri despre “I know everybody knows…but…

  1. Uu… arată bine, chiar te pricepi! :>
    Acum câţiva ani ştiam şi eu să umblu prin Photoshop însă acum am uitat aproape tot. ;))
    Sper să reuşesc să citesc primele două volume până apare şi acesta în România.

Deci...ce parere ai?

