Recenzie Nopti de patima – J.R. Ward

Da, da am citit cartea asta si da, se presupune ca e +18. Stiu, dar nu e prima carte care o citesc si face parte din categoria asta (aka. Georgina Kincaid, True blood)

Oricum, este primul volum din seria Fratia Pumnului Negru…

Sinopsis:

La adăpostul nopţilor din Caldwell, New York, se duce un război pe viaţă şi pe moarte între vampiri şi exterminatori. Populaţia civilă de vampiri este apărată de şase războinici care se luptă pentru supravieţuirea rasei lor, formând temuta şi misterioasa Frăţie a Pumnalului Negru. Dar niciunul dintre ei nu inspiră atâta teroare şi admiraţie printre duşmani ca Wrath, conducătorul lor, ultimul vampire pursânge de pe Pământ…
Pradă unui sentiment de nelinişte care îi invadează trupul şi mintea, Beth Randall se trezeşte fără apărare în faţa necunoscutului senzual şi periculos care o vizitează într-o noapte cu ochii acoperiţi de umbre. Dar curând tânăra descoperă că atingerile lui stârnesc în ea o foame care ameninţă să îi devoreze pe amândoi…

Am zis sa fac recenzia asta acum pana nu uit cat de awsome e! Am adorat fiecare cuvintel…poate mai putin scenele indecente pentru ca nu ma incanta in general acestea la carti, dar oricum, mult mai bine scrise mi s-au parut fata de True Blood, opinia mea…

Coperta :

Superba! Se potriveste perfect, cei doi sunt exact Beth si Wrath din mintea mea.

Despre carte: 

In primul rand vreau sa spun ca e genul ala de carte pe care vrei sa o citesti intr-o zi si in acelasi timp sa nu se termine niciodata pentru ca e o poveste mult mai complexa decat a altora. Nu e cliseica, nu e dupa modelul triunghiului amoros si nici nu are o protagonista Bella-style deci pot spune ca e printre putinele carti la care chiar nu am observat vreun fel de influenta din „moda” actuala.

Ce pot sa spun ca m-a derutat groaznic la inceput au fost numele…Tohrement (cred, inca nu sunt sigura), Zsadist (nici aici nu-s sigura), unul care incepe cu V si nu cred ca voi reusi sa-l scriu vreodata bine si Wrath (nume pe care a trebuit sa-l citesc de mai multe ori ca sa fiu sigura ca e scris corect aici ca nah…e protagonistul, ce Dumnezeu, nu pot sa-l gresesc. In plus „Butch” imi suna a nume de caine si mie chiar mi-a placut personajul lui, iar Beth, o fi doar fixatia mea – dar chiar nu mi-a placut, mult mai bine suna Elizabeth, Lizzy, Liza…dar Beth? Asta a fost oful meu cat am citit cartea asta.

In rest nu am ce comenta, chiar imi place cand se schimba perspectiva si poti sa vezi din mai multe puncte de vedere situatia si in plus, desi se scrie si din pozitia personajului negativ, n-ai niciun indiciu despre ce e vorba, care-i urmatoarea miscare – motiv pentru care te tine cu inima in dinti.

Unele lucruri mi s-au parut usor grabite: pasiunea aceea care o invadeaza pe Beth inca de prima data cand il intalneste pe Wrath, casatoria si cateva alte amanunte.

Si totusi se compenseaza cu cateva momente de detensionare plasate foarte natural si foarte direct. Adica Tohr (da, asta e prescurtarea, doar asa pot sa il numesc corect🙂 ) vine cica s-o protejeze pe Beth. Vine Vampirul, se prezinta si ii cere o bere si niste fursecuri…mdah.

Sau V. (si in carte ii ziceau V iar lu Zsadist, Z)  discuta lejer cu Butch despre echipa nu stiu care, iar Z are o voce foarte frumoasa…

Oricum, imbina foarte frumos scenele si exista multe momente amuzante, mai ales spre sfarsit.

Citate

„Bine ai venit in minunata lume a geloziei, isi zise el. Cei care achita taxe de intrare, vor fi rasplatiti cu o migrena, un impuls ucigas si cu un complex de inferioritate. Ura!” – Wrath

„-Asta seara ma fac manga. Ar fi mai bine sa pleci.

-Nu te las aici…

-O sa chem un taxi.

-Nu, iti tin companie, cand te linistesti te duc acasa. […] Te bag in pat, inainte sa plec o sa-ti pregatesc filtrul de cafea pentru dimineata si o sa-ti las o aspirina langa zaharnita.

-Nu am zaharnita.

-Nicio problema, o las langa punga.

-Ai fi o sotie minunata, Jose.

-Asa-mi zice si nevasta-mea. ” Butch-Jose

Nota mea: 5/5

5

2 gânduri despre “Recenzie Nopti de patima – J.R. Ward

  1. Salut!Ai un blog foarte frumos,îmi place mult!Mai ales că şi eu sunt pasionată de cărţi,şi acest domeniu mă interesează!Te voi urmări de acum încolo😀

    Despre carte,ehh,ce să spun.Am mai citit şi eu cărţi de +18😀 ,cum ar fi Trandafiri în zori de Laura Jordan.E foarte bună recenzia,bravo!🙂

Deci...ce parere ai?

