Recenzie Domnia Haosului – Rachel Caine

Mdah, acum ma stradui sa termin recenziile la Vampirii din Morganville saptamana asta ca prea am tras de timp si n-am facut nici cele 5 recenzii pe luna🙂 daca nu pui la socoteala ca am „adunat” Ashleys 4 in 1, urmatoarea serie, promit, va fi Academia Vampirilor pentru ca a trecut deja mult timp si nu vreau sa o scot din joc, Jurnalele Vampirilor n-am nicio sansa sa le mai recenzez, poate doar ca serie per-total.

Oricum, vorbim acum de volumul 5 din seria Vampirii din Morganville de Rachel Caine.

MORGANVILLE, TEXAS. LA SUD DE NORMALITATE.

În oraşul universitar Morganville, vampirii şi oamenii au coexistat într-o relativă armonie… până la sosirea lui Bishop, o căpetenie a vampirilor care ameninţă să readucă epitetul de malefic în expresia maleficii morţi-vii şi să spulbere fragila stare de pace. Numai că Bishop nu este singurul pericol…

Nori negri şi violenţi prevestesc o furtună de proporţii devastatoare. În timp ce studenta Claire Danvers şi prietenii ei se pregătesc să apere oraşul de elementele dezlănţuite — atât de cele naturale, cât şi de cele nenaturale —,  se petrece un lucru neaşteptat: vampirii din Morganville încep să dispară unul câte unul. Descoperirea motivului o conduce pe Claire spre o ultimă opţiune: să-i jure supunere lui Bishop… sau să moară.

„Universul lui Caine vă rezervă o experienţă formidabilă!” – MIDWEST BOOK REVIEW

„Rachel Caine reuşeşte să dea o notă absolut personală şi originală  ultracunoscutelor legendele despre vampiri.” – FLAMINGNET

In primul rand…se citeste extraordinar de repede. Are foarte mult actiune, pur si simplu te tine in priza si nu poti sta fara sa o citesti mai mult timp, te chinuie sa stii ca i-ai lasat in toiul treburilor.

In plus intri in mijlocul haosului cu adevarat. Foc si furtuna, nici ca se poate mai bine. Apreciez ca se reia povestea de unde s-a ramas dar ce bine ar fi fost sa nu existe acea pauza…m-a facut sa ma simt de parca am lipsit la momentul cand s-au dat armele si fug sa inving vampirii inarmata cu telefonul (ar fi insemnat ceva daca era Nokia…da’ e o piticanie fragila de LG :)) )

Si Claire mai e nevoita si sa se dea de partea aluia rau, dar nu asta conteaza, ce conteaza e Shane, care reuseste, cumva, sa intre iar dupa gratii…dar nu va spun mai multe. Inafara ca E VINA LUI  BYSHOP, al naibii.

Ma enerveaza ca o cam scot din joc pe Eve iar mie chiar imi placea.

Volumul asta da peste cap cam tot ce s-a creeat pana acum. De la oraselul in care existau niste reguli intre oameni si vampiri, cat de cat ordonat, Morganville a ajuns un mare talmes-balmes si toata lumea trebuie sa lupte sa supravietuiasca inca o zi. Lucrurile merg din rau in mai rau si ai tot timpul senzatia ca va veni cineva in final si va salva situatia…nu-i asa. Nu apare nimeni, Claire trebuie sa se chinuie sa protejeze pe cine mai poate pentru ca la 16-17 ani trebuie sa ai grija de un oras intreg + cativa mai speciali, visul oricare adolescente!

Nu mi s-a parut ca personajele sunt scoase in relief ca si cupluri, mai mult individualizate. Poate putin Shane – devenit mai sensibil, oricum, ai atatea lucruri la care trebuie sa fii atent ca nu prea mai ai timp sa analizezi si cine cu cine e.

Citate, mai putine pentru ca am uitat sa-mi notez paginile la care mi-au placut replicile:

„-Ma intorc cat de curand. (Michael)

-Ai face bine. As putea foarte bine sa ies cu altul, sa stii. (Eve)

-Si eu as putea sa-i inchiriez altcuiva camera ta. (Michael)

-Si eu as putea sa-ti pun consola pentru jocuri pe eBay. (Eve)

-Hei, protesta Shane. Aici chiar esti rautacioasa.”

„-Stiti, continua Myrnin , in tineretea mea, femeile stateau la rand ca sa-mi acorde favorurile. Ma consider un picut ofensat.”

Si nota mea este: 4 din 5 (pentru ca ma asteptam la putin mai mult de la relatiile lor si de la Michael)

4

446

 

2 gânduri despre “Recenzie Domnia Haosului – Rachel Caine

Deci...ce parere ai?

