Mici comentarii si despre blog

Hy! Incep cu altceva, o sa trecem la recenzie imediat ce termin cu asta🙂

Cineva mi-a spus ca blogul trebuie sa se maturizeze, sa dobandeasca personalitate, continut si public. Nu stiu daca acel cineva va mai trece pe aici sau nu, n-am de gand sa ma ingrijorez din cauza asta pentru ca, sincera sa fiu, eu nu o sa schimb nimic si nici nu prea ma deranjaza daca nu-i convine cuiva. In primul rand, nu vreau ca blogul meu se sa maturizeze, prefer sa creasca in acelasi timp cu mine. Nu vad de ce ar trebui sa ma straduiesc sa scriu intr-un anume fel doar sa para mai matur, e blogul meu si inainte de toate trebuie sa ma reprezinte pe mine. In plus comparand…Again&Again/Prin Paranormal cu ceea ce scriu acum: O flacara in noapte si You owe me your life (chiar si Din vina mortilor, doar ca e ceva ce scriu mai lejer) pot sa remarc chiar daca o sa para ca ma laud, ca exista, totusi, o diferenta destul de mare.

Personalitate, eu cred ca are. Daca nu are, inseamna ca nici eu nu am.

Blogul asta e singurul lucru pe care l-am construit in intregime singura, de la ceea ce e scris prin paginile lui pana la felul cum arata. Am asa o multumire cand cineva apreciaza ceva pe blogul meu si sunt asa de fericita cand reusesc sa scriu sau sa fac anumite lucruri pentru el, iar cel mai mult ma multumeste faptul ca, desi am avut inaintea lui 14 bloguri (da, am numarat) acesta a rezistat. Ceea ce, cel putin dupa parerea mea, arata ca am crescut destul cat sa-mi dau seama ca nu e doar o jucarie pe care s-o arunc repede cand ma plictisesc. M-am atasat de el si mi-ar lipsi foarte mult daca ar disparea.

Cat despre continut…am scris cat am putut in ultimele 9 luni. Cand nu citesc sau desenez si nu sunt la scoala stau aici, scriu, sau pur si simplu mai aranjez ceva la el, in orice caz, nu aveti idee cat tin la el si cat imi doresc sa devina mai bun.

Cu sau fara public, eu tot o sa scriu. Inteleg ca e un factor important, dar doar pentru ca suntem 50 (folowers) n-o sa ma opresc din scris sau o sa fac vreun fel de depresie ca nu-mi merge mie blogul. Nu, in acesti 50 de folowers sunt prieteni si sunt oameni care apreciaza, ca sunt 10 ca sunt 1000 pentru mine conteaza la fel de mult.

Acum cateva luni, cand abia incepusem sa scriu, as fi fost cu adevarat trista daca cineva mi-ar fi spus ca blogul meu nu este destul de matur. M-ar fi deprimat rau de tot, m-as fi gandit poate chiar sa renunt. Si uite asa realizez ca m-a ajutat sa ma dezvolt eu ca persoana pentru ca acum chiar nu pun pret pe un comentariu ca asta decat ca un simplu sfat, mai mult sau mai putin corect, mai mult sau mai putin obiectiv. Eu continui cu ceea ce fac chiar daca nu reusesc tot timpul ce mi-am propus, asta ca un mesaj pentru cea cu care am vorbit si mi-a spus asta.

Singurul lucru care ma supara e faptul ca eu chiar m-am straduit sa fac ceva pentru blog si nu mi-a reusit, dar, oricum, nu renunt, iar peste cateva luni voi incerca din nou…poate dupa examene, sa fiu sigura ca am timp de ceea ce ma asteapta🙂

P.S. Daca citeste ce am scris aici, a fost doar parerea mea, eu o sa continui ca si pana acum.

446

7 gânduri despre “Mici comentarii si despre blog

  1. Mă bucură mult atitudinea ta. Să ştii că de multe ori citesc ce scrii, dar fără să comentez🙂 Îmi place faptul că nu te laşi bătută, şi asta dovedeşte că ai destulă personalitate🙂 Mie îmi place aspectul, este primitor şi mă face să mă simt ca de Crăciun. Dacă are pisicuţe, nu înseamnă că eşti imatură😐 Tu ţine-o tot aşa şi rămâi TU, fiindcă asta contează cel mai mult🙂

  2. Mi se pare o tampenie toata chestia asa cu facutul pe placut cititorilor. Frate, ti-ai facut blog , scrii in stilul tau propiu oricat de aiurit si fara sens ar fi ( a se vedea blogul meu :)) si nimeni nu are ce comenta la chestia asta.Daca ti-a spus cineva ceva e doar din gelozie si invidie. Din moment ce lumea te urmareste inseamna ca ceea ce scrii e bun si unic. Pentru ce sa fii mai matur, mai altfel? Atunci blogul tau ar fi copia la indigo al altori zeci de bloguri insipide. Eu nu am schimbat niciodata nimic de dragul cuiva si nici nu am de gand, pentru ca atunci nu ar mai fi blogul meu PERSONAL (a.k.a. scriu cum imi vine mie) ci pur si simplu un mod patetic de a atrage lumea( si uneori nici nu functioneaza). Apreciez ca ai ramas la fel si ma bucur ca nu i-ei in seama asemenea comentarii. Daca nu iti place, nu mai citit! Doar nu te tine nimeni legat de blogul meu. Cui ii place ce scriu si va placea chiar daca am fundal cu inimioare si scriu cu roz pastel.
    P.S. Da, asta m-a atins la corason :)) Si eu m-am saturat pana peste cap de astia’…

  3. Frumos spus.🙂 În ultimul timp am făcut greşeala să contez mai mult pe părerile altora decât pe ale mele, iar asta m-a făcut să postez mai rar şi mai prost, până când am renunţat puţin. O să te iau ca exemplu de acum înainte >:D<
    Şi, în legătură cu urmăritorii, stai liniştită că o să vină ei, nici nu-ţi dai seama cât de repede :*

    • Merci de incurajare, nu stiu cat conteaza dar blogul tau a fost primul pe care l-am urmarit de cand am descoperit blogosfera🙂 in orice caz, sunt de parere ca „partea” asta de lume, a blogurilor in general a mult mai buna decat cea reala, cel putin asa mi se pare, dar oricum, o lovitura poti primi de oriunde, prefer sa le incasez cu zambetul pe buze🙂

  4. Imi place gandirea ta! Imi primul rand trebuie sa-ti placa tie,ca postarea pe blog sa nu devina o obligatie,ci sa fie o placere. Si eu am avut mai multe bloguri inainte,dar la care am renuntat si acum cel pe care il am vreau sa il pastrez si sa ma tin de el. Nu poti sa multumesti pe toata lumea! E pur si simplu imposibil si nici nu trebuie sa incerci. Mie imi place blogul tau,chiar daca il urmaresc de putin timp si modul in care scrii imi intra asa la sufletel. Mie imi plac bloggeri care in afara de postarile normale bazate pe tema blogului mai implica direct sau indirect putin din viata lor. ^^ Urmaritorii o sa vina de la sine cu timpul.

Deci...ce parere ai?

