8000 + alt concurs? da sau nu?

Ma pregatisem sa fac un post din ala plin de palavrageala ca am luat premiul 1 la un concurs de franceza si blah blah blah pana ce am ajuns acasa si mi s-a dat totul peste cap. Am impresia ca am facut o mare gresala si ca ar fi trebuit sa-mi pun macar o data intrebarea daca e bine sau nu sa fiu draguta cu lumea inainte sa fiu intr-adevar, dar, ma rog, ce-i facut e bun facut, acum nu-mi ramane decat sa ma stradui sa fac lucrurile cat de bine pot, doar oi mai reusi ceva.

In alta oridine de idei, de vreo 3 zile am depasit numarul de 8000 de vizualizari!! Iey!!

And next…

Va tenteaza Cei trei muschetari? Ati vrea sa fac un concurs cu cartea asta (nu in format electronic, ci reala), tot ceva simplu si nu mult de muncit ca toti suntem ocupate, ma gandeam in vacanta de primavara sa-l fac dar ori cu Cei trei muschetari (vol 1, ca eu ador cartea asta si am pus manuta pe inca una din cartile de la Adevarul so…, ma rog, nu stiu daca voi sunteti asa interesati de cartea asta).

Deci astept pareri desi cred ca preferati inca unul cu ebooks cum a fost celalalt…voi sa-mi spuneti!

446

15 gânduri despre “8000 + alt concurs? da sau nu?

  1. deeeci…eu, theo, ar trebui sa incep prin a-mi cere scuze….a trecut atat de mult, iar eu am fost atat de ocupata cu scoala, incat, ei bine, chiar nu am mai avut timp de nimic.O sa incerc sa citesc noile capitole din o flacara in noapte week-end-ul asta-am vazut ca ai pus cateva noi, si sa comentez…dar tot ce sper e sa am timp… scuze pentru indelungata absenta, si mi-ar placea sa particip si eu la concursul tau…

Deci...ce parere ai?

