Blestemul focului – Chloe Neill + filmulet + categorie :)

Revin cu o mica prezentare🙂 o sa va spun eu de ce, dar nu chiar acum, altfel ii faceam direct recenzie.

Oricum, Blestemul focului face parte din trilogia Elita Intunecata scris de Chloe Neill, cumparata (cu inca o carticica draguta care nu are nimic din genul Fantasy din ce stiu eu si de care ma apuc dupa ce termin Dispozitive Infernale, volumul doi din Elita intunecata pe care il aveam dinainte sa cumpar volumul 1, Divergent si Fetele Gallagher – sper ca am scris corect) cu un voucher castigat la un concurs de poezie de Sf Valentin de la Libris.

Alte coperte:

„Dacă îţi doreşti o poveste cu intrigi, mister, magie şi un strop de romance, ai în faţă cartea potrivită.” – Bookstack
„Chloe Neill a creat nişte personaje extraordinare, iar eroina, Lily, are o voce minunată, antrenantă. Fanii cărţilor de urban fantasy şi paranormal sigur nu au cum să rateze acest roman şi se vor cufunda în magica lume subterană a oraşului Chicago.” – Fresh Fiction

Sinopsis:

Lily Parker este trimisa de parintii ei la o scoala particulara elitista din Chicago. Gasca fitoaselor de la Sfanta Sofia este insa mai dificil de suportat decat cerintele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea in subsolurile cladirii. Urmarind-o, Lily afla ca noua sa prietena face parte dintr-un grup de adolescenti rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja orasul de vampiri, demoni si Seceratori. Ar vrea sa le vina si ea in ajutor, numai ca va avea de infruntat blestemul focului…

Despre stil…

Este o carte usor de citit. Povestea e ampla insa stilul autoarei o face usor de „traversat”, plus ca este plina de replici savuroase si de conversatii amuzante. E numai buna de citit la stres si cand ai treaba dar nu vrei s-o faci🙂 Personajele, foarte dragut construite, cel putin cele principale. Evident ca pe parcurs iti dai seama ca unele iti sunt mai dragi si altele mai putin, dar cele principale au ceva mai mult: au replicile mai bune, mai amuzante sau mai taioase, in timp ce celelalte personaje sunt simple, create pentru un singur scop si axate pe o anumita caracteristica.

Cand Lily ajunge la o scoala particulara stricta, descopera ca singura ei prietena de acolo ascunde cate ceva, lucruri periculoase care se dovedesc a fi legate de magie. Astfel, Lily ajunge sa fie implicata in ceva mai mult decat orele de studiu.

Nu se insista prea mult pe partea romantica, insa remarcile lui Lily sunt tipice unei liceene, ceea ce aduce cartea mai aproape de realitate (cat de aproape poate fi o carte despre magie :)) )

In orice caz, iata cateva citate:

” Aveti idee cum poate sa-i vina albastru unui baiat cu ochii incredibil de albastrii? Era ca si cum irisurile ii straluceau, ca si cum ar fi reflectat un foc albastru launtric.” 

“M-am uitat intr-acolo, dar nu am vazut nimic altceva decat caramida innegrita si niste containere de gunoi, marca Dumpster

-Sper ca nu ai de gand sa facem scufundari in tomberoane,nu-i asa?”

“Momentul de comunicare pe care il impartisem cu Jason fusese incredibil, fenomenal, drept urmare universul trebuia sa isi recapete echilibrul. Si ce anume putea echilibra karma unei eleve?

Doua cuvinte: extemporal neanuntat”
Numar de pagini: 350 (da stiu…strange :)) )
Editura: Leda
 Puteti cumpara „Blestemul focului” de Chloe Neill in romana sau in engleza.
Acum ceva ce am invatat de curand si m-am gandit ca ar fi cea mai buna oportunitate sa testez…
Si uite asa ajung la mai multe domenii…maine poimaine ajung Tequila (stiti cine e, nu? Nu?…ok, googaliti si voi sa aflati)
Siiiiii intrebarea mea e: vreti o categorie sau o pagina numita „tips” ? Adica pe unde gasesc, sau din experienta (mica si limitata, ca am doar 14 ani jumate) mea sfaturi, idei si lucruri de genul asta (cum a fost semnul de carte inimioara).
Astept parerile voastre despre carte si despre categorie!
446

10 thoughts on “Blestemul focului – Chloe Neill + filmulet + categorie :)

  1. Da!Chiar as vrea o categorie speciala pentru asa ceva.Ai putea prezenta sau a ne aduce la cunostinta titluri sau autori ale caror opere sunt mai putin cunoscute dar fascinante sau pur si simplu carti care ti-au placut tie.Eu te sustin in orice decizie ai lua😉

  2. Heiii, scuze pentru off-topic, doar că vreau să te anunţ că săptămâna viitoare e săptămâna lui Damon Salvatore, crushul pentru care te-ai înscris aici (http://rose-books.blogspot.ro/2012/11/program-battle-of-crushes.html). Sperăm să doreşti în continuare să participi, noi oricum îţi mulţumim că te-ai înscris şi suntem nerăbdătoare să vedem ce idei ai❤ Nu uita că poţi să te inspiri şi de la alte ediţii, dar originalitatea e cea mai apreciată.
    Abia aştept link-ul la postarea ta. Oricând săptămâna viitoare e bine, dar ţi-aş fi recunoscătoare pe viaţă dacă ar fi gata în weekend :))
    Te-am pupat!

  3. Categoria suna super bine! Mi-ar placea sa vad asa ceva aici🙂
    Cat despre carte, am citit-o si nu prea mi-a placut. Cred ca e o carte buna pentru cei care nu au mai citit nimic fantasy pana acum, dar eu cititnd atat de multe carti pe tema asta am asteptari foarte mari, iar Blestemul Focului nu prea mi le-a satisfacut.In primul rand nu mi-a placut limbajul folosit, descrierile seci si tiparele personajelor atat de comune si folosite incat de multe ori am lasat cartea din mana. Dar a avut si punctele ei bune, spre deosebire de altele pe aceasta am terminat-o si in final nu am ramas cu un gusta asa amar. Daca ai citit Evernigh, stii despre ce vorbesc :))Mi-a placut muuult de Michael😀 Cred ca el e personajul meu preferat.

    • Stiu ca din punctul de vedere al „profunzimii” n-a fost cine stie ce, dar mi-a placut ca e mai aproape de ceea ce e un adolescent in ziua de azi, in plus a fost o gura de aer intre teste, lucru de care am avut mare nevoie

  4. Buna! Urmaresc de ceva timp blogul tau Imi place mult sa citesc recenziile tale pentru ca ai o parere bine conturata si imi place ca spui si in ce conditii citesti cartile si cum sau cui le-ai recomanda. am citit cartea asta si da, mi se pare buna sa faci o pauza cand ai multe probleme ca nu te arunca in ceva prea greu ci e simpla si usor de citit desi nu pot sa zic ca am indragit prea mult personajele.

  5. Deci …………in primul rand …blogul este genial!:*Ai un vocabular bogat si poti ajunge o mare scriitoare pe viitor.Colectia mi se pare geniala .Iti urez multa bafta!.Sa ai cat mai multe vizularzari si like-uri !:*te pup si mult succes pe viitor!:)

  6. Mie cartea asta mi-ar fi placut s-o citesc pe la 12 ani, ar fi fost mai potrivita. Eu, personal, ma asteptam la ceva mai mult de la ea. Insa presupun ca da, ar fi buna cand ai nevoie de ceva simplu ca sa nu-ti incarci memoria cu multe detalii obositoare. N-a fost rea, dar nici cea mai buna.
    Si blogul tau e foarte dragut, complex, de cat timp il ai? Se vede ca muncesti ceva la el, iar la 14 ani cred ca e greu ca ai examene s.a.m.d dar trebuie sa-ti si placa

    • De aproape 2 ani, doar ca in primul an nu faceam mare lucru cu el🙂 merci de apreciere si da, sunt de acord, e o lectura ma buna pentru cineva care abia se apuca serios de citit🙂

Deci...ce parere ai?

