Capitol ~ Liebster

Hy, guys!

So…am adus – in sfarsit – noul capitol la YOMYL, il gasiti aici 

Acum citesc Blestemul focului *care-i super-adorabilicioasa* si o sa-i fac…ceva – prezentare, recenzie – tre’ sa ma lamuresc curand care-i diferenta.

Acum, din nou sunt super-ultra-mega-fericita ca am 18 participanti la concurs si daca merge asa de bine o sa mai fac concursuri ca-mi place ce vad🙂

Si mdah, a trecut muuult timp, dar uite ca ma apuc si eu de Liebster Award care mi-a dat-o Lizzy, thx :* :X scumpo (si da, stiu ca nu sunt pe facebook, dar imi place sa scriu asta🙂 )

        Regulile:

1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul.

2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.

3.Raspunde la intrebarile adresate si formuleaza un set nou de unsprezece intrebari pentru urmatorii nominalizati.

4.Nominalizeaza noua bloguri pe care la admiri si au mai putin de doua sute de urmaritori.

5.Anunta nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Deci 11 lucruri despre mine…hard.

1. Sunt o somnoroasa. As putea sa dorm la orice ora din zi daca n-as avea atatea de facut. Pur si simplu e prea frumos sa fii linistit acolo printre vise aiurite decat sa faci fata la cine stie ce problema.

2. Addicted to… Ian Somerhalder🙂 Am un lantisor cu el…adica o chestie din aia Keep Calm and Love Ian

3. Imi place sa desenez, orice si oricum: pe hartie, pe deviantart etc.

4. Merg pe tocuri de la 3 ani🙂 Le iubeeesc.

5. Moooor ca nu ma lasa tata sa lipesc ceva pe pereti…nu Dhomne, peretii tre’ sa fie albi si plictisitori si eventual cu un tablou care poate, POATE, il pot alege eu.

6. Pierd toate, dar toate, fondurile de ten. Am impresia ca mi le fura pisica dar nu vrea sa-mi spuna.

7. Am emotii…am emotii…emotii la orice! Absolut! Poate fi rezultatul unui examen sau finalul unui film, e tot aia pentru mine. Stau cu inima cat un purice. Daca trebuie sa mai si zic ceva iese o mare varza.

8.  As fi in stare sa adopt toate animalele de pe pamant…doar ca s-ar uita tata urat la mine sau nu m-ar mai primi in casa.

9. Vreau sa ajung in Tokio! Da, Tokio! Multe postere cu anime-uri, cutiute din alea de pranz japoneze „obento” si sa am ocazia sa-i spun cuiva ca numele meu e Theo in japoneza (da, stiu, awsome, nu? :))) ) sunt 3 lucruri care trebuie sa le cumpar/fac acolo! Si sa fac eu un obento🙂 cred ca dau foc bucatariei.

10. Ador chestiutele gen pixuri cu iepurasi, gume cu fete zambitoare si Hello Kitty peste tot. Fac viata mai buna🙂 serios, cum sa nu zambesti la guma daca si ea isi zambeste?!

11. Gata? asta-i ultimul? ok…nu beau cafea, ciocolata calda e potiunea mea energizanta

Acum intrebarile de la Lizzy:

1.Ce ti se pare minunat la aceasta lume?

Tot? Bine, nu chiar tot. Minunate sunt multe lucruri: fluturii vara cand zboara peste tot de parca plutesc, porumbeii (serios, ii ador), iarba cruda, florile de cires, cand ma trezesc dimineata si Kim (aka pisica) miauna si se tavalaste s-o mangai, puii de gaina galbeni, mandria aceea pe care o ai cand faci pentru prima data ceva de unul singur si iese bine, ochii negri…etc

2.Ai face fata la infidelitatea prietenei/prietenului?Cum ai reactiona?

Nu pot sa pricep chestia asta. Niciodata n-as face asa ceva cuiva: sa ma vad cu altcineva pe la spatele lui. Nimeni nu merita asta si ar fi o mare injosire pentru mine. Nu, n-as accepta. Asta nu e o gresala, asta e o slabiciune pe care nu o tolerez. A facut-o o data, o mai face si a doua oara.

3.Iti place sa gatesti?;;)

Sincer da, dar nu in mod deosebit, tare imi e ca intr-o zi dau foc la ceva.

4.Hobby’urile  tale,in afara de scris si citit.

Desenat. Clar. Btw, am descoperit in sfarsit OpenCanvas si sunt tare mandra de ce a iesit deci pun aici🙂

ariaCe ziceti? Nu sunt eu atat de buna la desenat pe calculator, dar de asta sunt foarte mandra, desi numai flacara nu pare chestia aia pe mana ei :))

5.Daca actorul tau preferat ar fi in fata ta,ce a-i face?

Ian?? Aici??? *_* sar pe el, sigur.

6.Ce ganduri ai pentru viitor?

Sincer, sa ajung la liceul ala nenorocit ca vreau sa trec de examene si dupa mai vedem :)) in orice caz spre jurnalism/litere/traducere, pe-acolo. Sa lucrez in domeniul asta sau ceva cu multa engleza ca n-as putea sa traiesc cu fizica.

7.Iti place mai mult la oras sau la tara(casa)?

Oras. Multi de la mine din clasa au casa sau merg la bunici, dar eu n-as putea sa stau asa niciodata, parca e prea izolat. Imi place aglomeratia.

8.Vreun animal preferat?

Uuu, aici am un top: leu, pisica, iepure, ghepard, catel (dar aia mici si care latra mult, sunt asa iubibili❤ )

9.Cum iti place sa-ti petreci timpul liber?

Dormitul se pune? :)) glumesc. Citind, urmarind seriale, imaginandu-mi lucruri care nu se vor intampla vreodata…

10.Iti plac copii mici?;;)

Mdah…oarecum. La modul <ah ce dragut eeee! ce mic ee, nu pot sa cred ce dragut esti tu! Oh e asa de…NU PUNE MANA PE AIA CA TE ARUNC! > Draguti, dar sa fie copilul/fratele/sora altcuiva.

11.Cand ai descoperit raul pentru prima oara?

Cand am intrat la scoala. Si nu, nu ma refer la faptul ca am intrat la scoala si ca asta a fost rau. Acolo am dat de rautate, la gradinita nu ne pasa de ce are celalalt si altul n-are si de ce fac unii si ce fac altii. La scoala am dat de ranchiuna, mandrie, invidie etc.

Deci uimitoarea de mine a descoperit abia acum ca si Lexy o nominalizase, so…scuze Lexy!

1 Ai avut vreodata o pasiune pentru o persoana mai invarsta ca tine? Nu ma refer la o pasiune cu tenta sexuala, si pur si simplu o atractie, imagini repetitive in mintea ta, ganduri nu tocmai legate de o relatie profesionala?

Nop, niciodata, dar nu mi se pare ceva de condamnat.

2 De ce religie apartii, si cat de tare crezi in convingerile acesteia?

Crestina-ortodoxa…uite vezi, asta e o intrebare care ma racaie de ceva timp. Te numesti ortodox, catolic, musulman…ma rog, nu stiu daca asa le zice alora si aia e religia, dar stiti la ce ma refer, foarte bine. Doar ca ma scoate din sarite cand oamenii au impresia ca daca nu mergi nu stiu cand la biserica sau nu tii cont sa te inchini de 15 ori pe zi si sa stii 30 de rugaciuni nu esti bun crestin. Important e ca intr-adevar crezi, nu ca te plimbi pe strada zicand rugaciuni sau inchinandu-te continuu. Nu zic nu, o faci se pe asta, dar nu la modul obsesiv cum o fac anumiti oameni, important e sa ai incredere ca e acolo cineva care are grija de noi si sa multumesti tu de unul singur, in clipele in care poti, nu sa faci din asta o rutina zilnica.

3 Esti fumator? Fi sincer si fa un tabel care sa contina 5 notiuni pro si contra fumatului.

Nu, nu sunt si n-as fuma vreodata. (vad ca leapsa asta imi scoate la iveala toate principiile :)) )

Pentru ca scurteaza viata, dauneaza sanatatii, nu mi se pare nici ceva elegant sau impresionant sau ceva cu care sa te mandresti, mi se pare o irosire a banilor si a vietii. Poate ca unii gasesc in asta relaxare, ii las in pace, e treaba lor, doar sa nu ma tina pe mine in fum sa ma inec, asta e tot ce am de zis. (final apoteotic :)) )

4 Ce intelegi tu prin actul ”one night stand”? Ai face asa ceva?\

Ok…nu stiu. Uneori mi se pare rau si imoral, alteori chiar nu am nimic de comentat si mi se pare o chestie normala, depinde de starea de spirit :)) ok, nu, din nou, nu mi se pare de condamnat si n-am nicio idee daca as face sau nu asa ceva. Consid

179673_483196385073848_1166277933_n_large

er ca nu e neaparat ceva ce decizi dinainte deci…

5 Cate carti primesti/cumperi intr-o luna? Pe ce criteriu le alegi?

Pe luna…n-am numarat niciodata, dar depinde de perioada anului. Daca sunt sarbatori si e rost de cadouri, da, iau multe pentru ca prefer carti in locul a orice altceva, dar se strang multe si nu am timp sa citesc repede si uite asa luna trecuta n-am cumparat decat vreo 2-3 carti, in ianuarie…cred ca niciuna si in decembrie vreo 25 :)) in vacante de obicei iau foarte multe. Deocamdata prefer genul fantasy si romance dar citesc pe langa si altele: clasice, politiste…nu-mi plac SF-urile alea pline de date tehnice si masinarii ciudate.

6 Cata importanta are infatisarea unei persoane la prima vedere? Tu i-ei in calcul si aspectul atunci cand legi prietenii/relatii?

Oarecum, cam 35-40% conteaza. Adica mi se pare mai simplu sa te imprietenesti cu cineva care arata si bine, insa nu prea-mi pasa daca e inalt, scund, slab sau gras, expresia de pe fata ma face de obicei sa decid.

7 Esti genul care citeste mai orice sau te axezi pe anumite genuri? Si ce parere ai despre genul erotic, cum e seria Fifty Shades?

Uhm…n-am citit Fifty Shades, dar am citit altele care s-ar incadra aici. Depinde de felul de a scrie, spre exemplu True Blood mi s-a parut chiar groaznica in anumite momente, Georgina Kincaid nu. Nu pot sa spun ca ma intereseaza foarte mult sau urmaresc astfel de serii. Si da, citesc ce-mi pica in mana, daca am de unde alege (adica mi s-au strans 5-6 carti necitite) citesc ce am chef in acel moment.

8 Povesteste ceva despre prietenii/colegii tai si despre lucrurile pe care le faceti impreuna zi de zi.

Pai povestesc d’astea destul de des, nu prea s-a intamplat mare lucru ieri-alalta ieri deci nu stiu ce sa zic acum. Am la categoria „Palavrageala” mai multe.

9 Ai avut pana acum un summer job? Ce parere ai despre lucrul asta?

N-am avut, la naiba cu varsta asta, vreau un job de vara! Vreau sa am banutii mei proprii!  Mi se pare o idee foarte buna🙂

10 Cat de mult crezi in zvonuri si cum le faci fata? Sa zicem de exemplu ca auzi despre un scandal mediatizat si la prima vedere critici persoana respectiva. Ce faci atunci cand intalnesti persoana in viata reala si vezi ca nu pare genul descris de presa?

Imi pare rau si poate chiar ii marturisesc ce credeam la inceput. Nu suport scandalurile, mici sau mari, in care sunt sau nu implicata. cum am mai spus. As prefera sa traiesc in mica mea bula de fericire decat intr-un loc plin de rautate. O fi o alegere copilaroasa, dar eu nu fac fata la critici si certuri.

11 Toata lumea stie ca anumite varste gen 14 – buletin, 16 – adolescent, 18 – majorat, cer si o petrecere ca la carte. Tu ai avut asemenea petreceri? Si daca nu, cum ai vrea sa fie?

Nop, n-am avut si nici nu vreu…poate majoratul, dar in rest nu. No reasons, poate doar ca ziua mea e in mijlocul verii cand nici bau-bau nu-i acasa si toata lumea e pe la mare sau cine stie ce tabara si eu in general prefer sa plec undeva sau sa-mi cumpar ceva decat sa dau vreo petrecere mare. Sau sa stau cu prieteni, dar nu sa petrec intr-adevar. Cine naiba sta si chefuieste pe caldurile din august?

Now…! My questions! *evil smile*

1. Primul lucru: ce element/obiect crezi ca te reprezinta, de ce?

2.  Care a fost cartea care te-a facut sa-ti placa sa scrii/citesti?

3. Unde ai vrea sa traiesti si cum ar fi viata ta acolo, pe scurt ?

4. Cum ai vrea sa-ti cunosti jumatatea?

5. Cum ar fi relatia ideala?

6. Ti-ai dori sa ai o meserie gen detectiv sau spion? Ceva plin de actiune si de mistere in acelasi timp?

7. Care sunt intrebarile care nu le suporti cand vin rude sau prieteni de familie in vizita?

8. Daca ai avea suma necesara sa cumperi (sa cumperi, deci nu ceva gen sanatate, noroc etc) ceva si n-ai mai avea ocazia niciodata sa pui mana pe acel lucru, ce ar fi?

9. Acum, la ce e bun un elefant? Utilizari ale elefantilor :)) scuzati, aveam nevoie de ceva amuzant

10. Ce culoare ai vrea sa ai parul?

11. Care e cartea care ai recomanda-o unui om caruia nu-i place sa citeasca?

Oki-doki!!

Acum nominalizari:

Lexy 

Lizzy

Miranda

Blair

Bianca

Carro

Furelise

Wild Rose

Sayuki

Imi cer scuze pe cine am uitat, numai ca nu am timp acum sa va insir pe toate, oricum, toate o puteti lua! + acum vad ca trebuie sa fie 9

446

7 gânduri despre “Capitol ~ Liebster

  1. Ei da, se pare ca worpressul e cam lenes de nu va instiinteaza singurel :))) Uuu merci de nominlizare! Faine raspunsuri🙂 Intrebarea aia cu petrecerea era destul de urgenta si personala caci acusi fac 16 ani si nu am idee ce sa fac :)) Doamne, am o criza dintraia de nu-pot-sa-cred-ca-am-ajuns-la-varsta-asta :)))

    • Ia anunta wordpresul pe cat sa stim sa facem party si online🙂 eh, cu asta nu m-as stresa, stii mai bine daca a facut cineva pana acum faci si tu ceva, daca nu vrei, nu iar daca nu s-a facut ar fi dragut sa va uniti toti la o petrecere nu? oricum, majoratul mi se pare mai important

  2. Cand pleci in Tokio,ma anunti! :>
    Ador Japonia si Coreea de Sud!❤
    Ah,si desenul e super!Si mie imi place sa pictez.Vreo 40 % zic ca am dar nu am incercat niciodata pe calculator si cred ca sunt varza.:))))Imi place foarte mult.:XSi mie imi plac copii:X dar sa nu fie fratii mei,altfel va iesi cu scantei:))))Asa ca-s al dracu cu verisorii mei.Obraznici copii!:)))

  3. Pingback: Liebster | Lizzy's Obsessive World...!

Deci...ce parere ai?

