Primul concurs organizat!!! Spring contest!

Eeeei? Va asteptati la asta? Ok, primul lucru pe care am sa vi-l spun e ca o sa urmeze o serie de surprize de acest gen, desi n-am cum sa ofer acum o carte, ebooks pot! Si vin cu un concurs la care vor fi doi castigatori🙂 Primul isi va alege pachetul, al doilea il va lua pe celalalt. Sunt doar ebooks, deci n-o sa am cerinte prea mari:

  • sa dati follow daca nu ati dat deja🙂 gonna crea*muhahaha*
  • un like la facebook-ul blogului (vezi bara din stanga)
  • un comentariu la aceasta postare cu adresa de email

Si daca sunteti draguti sa lasati un link pe blogul vostru sau pe facebook catre acest concurs, eu va multumesc mult! (asta nu e obligatoriu, dar v-as fi recunoscatoare.

Si acum pachetele (cate 5 carti, cate o serie in romana si 2 carti in engleza )

Spring contest

Click pentru marire

Regulile le-am spus…o sa dureze doar pana pe 11 martie, pe 12-13(in functie de cat timp am) o sa postez castigatorii. Vor fi alesi prin random.org

Deci asta e, e primul concurs pe care il fac si evident ca imi doresc sa iasa totul bine🙂 Eu voi trimite mail-ul dupa afisarea castigatorilor, la care o sa astept confirmare ca sa stiu ca totul e in regula.

Castigatorii aici.

Bafta tuturor!! 446

19 thoughts on “Primul concurs organizat!!! Spring contest!

Deci...ce parere ai?

