:) Capitole, recenzii

Ei, am facut mai multe recenzii, vedeti?🙂 Mi-am ales ca scop acum vreo saptamana sa am cel putin 10 recenzii (adica sa fac 2 macar in februarie) si am de gand sa fac lunar 5 recenzii.

Nu stiu ce sa spun de fic-uri, dar ma stradui la O flacara in noapte si You owe me your life, sper sa reusesc sa aduc cate un capitol la fiecare saptamana asta.

Si vreau sa fac bannerul ala ca nu-mi place deloc cum e acum si am si programul cam ocupat saptamana viitoare, plus ca ma stradui sa aduc o surpriza aici si tare m-as bucura sa-mi reuseasca.

Am reusit in sfarsit sa fac rost de Blestemul focului de la un concurs si o sa ma ocup de ea dupa ce termin Ashleys si fac recenzia, sper ca nu va suparati, am sa fac recenzia la toata seria pentru ca ar fi mult prea enervant sa le rasfoiesc din nou pe fiecare in parte.

446

Deci...ce parere ai?

