…just me…

Ok. In concluzzie am facut o mare varza la simulare. Adica, primul subiect – corect tot, plus inca 3 din 5 de la subiectul 2. Apoi am inceput: aia n-am terminat, ailalta a dat la toata lumea diferit (toti erau cu 0,1,2,4 eu si inca unu ne-am trezit: el 2radical din 3 si eu 4 radical din 6 :)) ) prima problema: facut ceva, nu facut bine, speram ca se puncteaza desenul, logica si…idoteniile scrise pe acolo sperand ca sunt aproape de rezultat :)) ultima problema (pentru care am mai avut 15 minute ca profa care lipea coltul s-a gandit ca-i trebuie alt lipici si s-a dus la vreo trei clase sa ceara unul si nici ala care l-a primit nu mergea decat foarte greu si mi-a luat vreo 10 minute) am fost ceva de genul „the fu**?”

Apoi alte peripetii. Pentru ca noi suntem unica scoala din Ploiesti care face ore, dai si intoarce-te la scoala ca sa mai stai 5 ore, ca nu am reusit sa ne unim toti sa nu mergem ca  o clasa asa de unita ca noi n-a vazut pamantul, daca unul zice da, se gasesc doi sa zica nu. Deci vreo 6-7 n-au venit, dar mama „du-te, cum sa lipsesti? daca-ti pune absenta??????” cu tonul ala de superingrijorata al ei. Si acolo, pa-pa-pa-pam…, nu mai trec din cauza ca n-am 0,5 sutimi la faza urmatoare. Profe nervoase, ofticate blah blah blah, nimeni nu baga de seama ca mie imi pare mai rau decat lor. Voiaaaaam la nationala!

Apoi ajung acasa, dupa ca am baut jumatate de cappucino-choco care nu mi-a placut, ma vait si imi trece prin minte stralucita idee de a intreba la inspectorat. si uite asa dimineata: „Peste o suta de puncte se trece mai departe” aparea intr-un mail. Dai si topaie de bucurie. Apoi mama „da daca s-a hotarat altceva?” eu „Da aia care a raspuns e de la ministeeeeer!” si dupa intreaba pe tpu si aia toti: Ai trecut.

Ieeeei!

Ok, iar un post fara sens…

LATER EDIT: Iar nu mai merg la olimpiada…also it seems no one cares

444

Deci...ce parere ai?

