7000!!! + New look + question!

De doua zile tot caut o tema care sa mearga cu fundalul asta si ma enervez ca nu gasesc si imi sta mie pe creier ca trebuie sa gasesc si am gasit doar una dar seamana mult cu asta si maine am simulare la mate (pfffff…) si se presupune ca fac subiecte dar l-am vazut pe ala din bucuresti si m-am descurajat singura :))

Si in ultimele zile, nu stiu cum ca n-am fost prea activa, am ajuns  7000! Yeeey!

Si sincera sa fiu, nu cred ca e o tema care sa se potriveasca mai bine decat asta…

Si totusi, va cer din nou sfatul! Acum ca au trecut sarbatorile, pe aici nu e nici un bulgare de zapada si numai iarna nu pare a fi, vreau sa revin la un fundal „normal” pana de Valentine’s Day cand o sa pun pentru 10 zile (pana la Dragobete, 14-24 februarie) ceva cu inimioare. Si nu ma hotarasc, deci va las aici pattern-urile din care sa alegeti voi, care va place mai mult?

choice

Doar dati click in sondaj pe cel ce va place mai mult sa stiu pe care sa-l aleg! sondajul se termina duminica viitoare🙂 iar cel ce castiga va fi „fundalul obisnuit al blogului” si va fi mereu cand nu e vreo sarbatoare sau zi importanta  sau inceput de anotimp nou…intelegeti voi🙂

444

One thought on “7000!!! + New look + question!

  1. Pingback: Iubiri din carti – Will & Jem – Crushes all the way! | The fictional kiss

Deci...ce parere ai?

