Yey! Capitol!!!

Buna fetele, scriu asta repede, deci scuzati eventualele greseli🙂

Am adus primul capitol din Seria 1 din You owe me your life!!! Stiti unde-l gasiti, da este pe serii, scurte de cateva capitole si inca nu m-am decis cate serii vor fi, probabil vreo 3-4.

Altceva, am fost la olimpiada de romana, lucru care m-a fortat sa-mi intru in rolul de mic scriitor ^_^ si am scris o compunere acolo plina de sentimentalism ca trebuia sa folosesc mesajul poeziilor si amandoua erau de dragoste…deci m-am gandit eu la toate personajele mele favorite, mai aveam si de rumegat relatiile Gale-Katniss, Katniss-Peeta (prima in special) apoi mai era si acea particica din mine care se ruga ca Finnik sa nu moara…pe bune, cum sa-l lasi sa moara? Autoarea e asa de cruda! Deci aveam material de gandire si mi-a iesit acolo o descriere frumoasa de care nu credeam ca sunt in stare, jumatate a peisajului si jumatate a sentimentelor si acuma ma foiesc pe aici ca azi am romana si poate ne spune ce am facut pe acolo. Te rog sa intru mai departe!!! Vreau sa ajung la nationala! O sa ajung la nationala !(incurajare de una singura, nah daca nu e nimeni acasa, uite ce fac!)

Deci eu, o data macar in urmatorii 5 ani trebuie sa ajung la nationala la olimpiada de romana! As prefera, anul asta! Si in fiecare an daca se poate…:))

Ok, inapoi la lumea normala unde nu exista obsesii pe tema asta :))

Va pup, sper sa va placa si scuze daca va derutez cu capitolul asta, o sa vedeti voi mai departe.

444

Deci...ce parere ai?

