New story!

Stiu…stiu, puteti arunca cu rosii! Nu reusesc sa tin nici cele trei pe care le am, sa am una in plus ar fi mai rau, nu? Ei, totusi m-a lovit inspiratia, deci o sa accept orice rosie.

Rezumatul/prologul/ceva ce seamana cu asta gasiti aici: https://justmejustforever.wordpress.com/you-owe-me-your-life/

Deci da, se numeste You owe me your life…(Imi esti dator cu viata ta), pe scur YOMYL (suna dragut, fata de A&A, DVN, OFN, nu? :)) inca nu stiu exact pe ce tema sau actiune se bazeaza, doar ca mi-a venit ideea asta de prolog si am vrut neaparat s-o scriu. O sa compun eu ceva cat de curand, dar maine am olimpiada de romana, cum profa s-a hotarat sa ne punem la punct creativitatea ne-a dat de citit, logic, am citit ce ne-a dat si dupa Nichita Stanescu (Yack!) si niste citate superbe din mai multe tari (am nevoie de cartea aia!!!) a trebuit sa mai bag putin nasul pe la Will si Jem (BTW, nu ma pot hotari!!! Help!) ca i-am lasat de izbeliste ca sa termin Sfidarea din Jocurile foamei si acuma sunt addicted si tre’ sa citesc tot!

Si acum vestea cea mare! Am luat, da, chiar eu, un 10 la FIZICA! Sa ma ciupeasca cineva repede!!! Semestrul trecut mi-a dat 5 si acuma imi da 10?! cui ii pasa e 10! la fizica! la problema! pe care chiar am stiut s-o fac! Reactii:

imageimageimageimageimageimageimage

Si am sarit pe colega de banca pentru ca n-aveam pe cine sa imbratisez pe moment si oricat de fericita as fi, tot n-as sari s-o imbratisez pe profa de fizica … :))

444

2 gânduri despre “New story!

  1. felicitari! si ma bucur ca ai inceput o noua poveste🙂 ideile bune vin oricand si ar fi fost pacat sa nu le asterni pe foaie🙂 ma rog, pe pagina de word :))

Deci...ce parere ai?

