Plictiseeeeala :(

Si nu e genul normal de plictiseala. E plictiseala cand AI ce face. Doar ca am de facut teme care – la mate, cel putin – o sa ramana cam asa cum sunt = nefacute.

Si normal, aseara cand trebuia sa scriu la romana m-am trezit eu ca ar fi bine sa mai citesc din Ashleys (care, BTW, nu ma incanta prea mult, dar nu e nici groaznica🙂 ) si mi-a mai trecut mie prin cap ca ar trebui sa scriu niste recenzii🙂 La Instumente mortale si la Vampirii din Morganville, ca vad ca la capitole nu mai ziceti nimic😦 acuma nu ca sunt din aia care aduce capitole pentru comentarii doar as fi vrut sa stiu ce parere aveti, o sa mai scriu la Din vina mortilor si cred ca o sa si aduc o poveste noua dar asta mai prin februarie.

Si mai am o idee. Vreau sa fac un fel de provocare, nu chiar cum era cea facuta de Lexy si Lizzy si o s-o pun intr-o pagina separata. Va fi din trei parti🙂 N-am dezvoltat prea mult ideea, o sa vedeti voi cand o sa apara🙂 si regulile nu vor fi prea stricte (m-am saturat de reguli stricte de cand directoarea ne-a bagat inca 20 de camere in scoala, nu erau de ajuns primele 30 )

Si acum, ca suntem urmariti peste tot, nu mai e nimic distractiv. Inainte macar mai zicea unu’ ceva haios sau facea ceva haios da’ acum…mor de plictiseala. Uitati si voi ce-am facut la istorie :

Photo: CE facem noi la istorie :):*

Adica stiu ca sunt niste capodopere *modestie* dar totusi! I-am gresit parul lui Dei, trebuia bretonul in partea cealalta😦 si am desenat asta de vreo 5 ori, o data pe guma, o data pe caietul de geografie, pe o foaie cu o poezie in franceza si pe caietul de franceza si la chimie o data.

Azi am desenul, o sa-i arat opera mea de arta, poate nu-mi mai pune noua…semestrul trecut face „e bine, noua” cu o voce d’aia de zici ca mi-a facut o favoare :)) cum sa iei 9 la desen?!

Ii trantesc tot portofoliul de desene acolo sa-si aleaga care-i de 10, si sunt vreo 60 :))

 

Care e mai dragut? Dei-kun (primul) sau Itachi-nii (al doilea) ?

 

 

 

Cand terminasem vacanta eram: o sa invat bine, o sa-mi repet din vacanta, o sa iau 10 si la fizica ( fata de 5-ul pe care mi l-a trantit intre 3 de 9…dap, vise :)) ) si in ultima zi nu mi-am scri la romana!!!!!  Baltagul?! Unde naiba e Baltagul?!

acum ma simt putin constiincioasa deci ma apuc de tema la gramatica

Va puuup🙂

444

 

 

 

4 thoughts on “Plictiseeeeala :(

  1. Eu nu am prea facut baltagul, mi s-a parut plictisitor si am trecut asa usor peste el :)))
    Oh, da, asa ziceam si eu inainte de vacanta :))) Desenezi foarte frumos! ^_^ eu sunt varza la partea asta :)))

Deci...ce parere ai?

