Capitol!!! Minuni si…mdah

Deeeeeci eu cu incapatanarea mea am citit Orasul de sticla in 5 ore non-stop, lasand de izbeliste tema la mate.

Am zis sa ma revansez ca de Orasul de Cenusa am tras vreo 6 zile ca nu voiam sa se termine si acum am zis hai sa vad ce se intampla, ca nu puteau Jace si Clary sa ramana frati! Si am fost o buna perioada ceva de genul „OOOOOO. JACE!!!! – chicotit ciudat – JAAAAACE!” de fiecare data cand aparea el sau dadea vreo replica dragut si…puf. Orasul de sticla ma lasat obsedata de altceva. Acest ceva (nu judecati!)  :

Magnus - magnus-bane Fan Art
UPDATE: Nu stiu de ce nu se vede uneori, deci o sa las link-ul :) http://www.fanpop.com/clubs/magnus-bane/images/30847652/title/magnus-fanart

V-am zis sa nu judecati, dar sunt asa de awwwwww!

Mai ales cand i-a pus Alec runa/pecetea  lui Magnus a fost asa adorabilicios!!!! :)) Ok, gata ma intorc pe Terra.

Inafara de noua obsesie (nu-mi placeau realtiile astea…inainte. M-au convertit!! )  datorita careia reactionez asa de fiecare data cand aud de ei:

imageacum nu stiu ce sa fac. Sa ma apuc de Dispozitive Infernale sau sa fac la mate? Si constiinta ma indreapta spre variantele de la mate, sufletelul ma ispiteste sa vad ce-i cu Will (am citit prima pagina :)) ) si cum toata lumea spune „Urmeaza-ti inima!” … WIIIILL!!!! VIN! Plus ca am rasfoit-o si pe ultima pagina aparea MAGNUS! Yey! Magnus!!! Din nou reactia  de mai sus🙂

A si cineva s-a indurat si de mine si a aparut Doza de Has !!! Si cred ca e cea mai buna pe care am vazut-o pana acum:  Ziceti voi ca nu e haios :)) si cine n-are o ruda ca aia, la mine toata familia e: hai sa-ti mai pun un pic, a fost bun? Hai inca una, sunt destule! Dar nu vrei sa-ti dau si acasa? Si mai e si bunica (virgula) care face asa de fiecare data cand sunt cu familia si mancam la ea: „Hai sa va dau si pentru acasa! Nuuu. Haide ca i-au placut copilului!” am 14 ani!!!!!!!!!!!! :))

Oricum, am terminat capitolul 12 din O flacara in noapte!

Va puuuup!🙂

444

8 gânduri despre “Capitol!!! Minuni si…mdah

  1. Iti spun eu : Citeste!!!!! Abia astept sa vad ce parere o sa iti lase Will!!! da-o naibii de tema la mate, si eu am la romana da nici ca ma tenteaza sa o fac :)) doar incepe scoala saptamana viitoare, ce naiba, si asa dupa nu ai sa mai ai timp de nimic :))
    Si mie imi place doza🙂 Phai! Pe mine si acuma ma cocoloseaza, si am aproape 16 :)) mai ales aia cu ”da nu-ti fie rusine, ca avem!” :)))

    • a, normal! Cum ajung eu la bunica apar prin minune 11 feluri de mancare :)) si cand ii spui nu mai pot … Hai sa-ti dam si desert si prajituri si la pachet si nu mai vrei tu o fripturica? Cum sa nu mai vrei friptura? Din ce traiesti daca nu mananci?
      Ar fi mult mai bine daca am putea manca carti, iti dai seama cate m-ar cumpara? :))
      A, eu in timpul scolii citesc mai mult ca nu rezist tentatiei🙂 cand sta cartea mea pe birou in colt si ai in fata lectia la fizica, iti dai seama ca nu aleg fizica :))

        • mda, pacat ca iti dai seama de asta la sfarsitul semestrului cand iti vezi media….sem asta trebuie sa mi-o maresc ca nu se poate :)))

        • da, chiar, si mie mi se intampla :))) mereu pe sem doi am o medie cu 40-50 sutimi mai mare :)) eh, depinde si de profi si de cat iti place materia, de ex mie mi-a iesit sem trecut la geogra 7 pt ca aveam numai o ora pe sapt si ne dadea teste fulger in prostie, nici nu a avut timp sa ne lasa sa ne marim media.

        • auch, naspa noua semestrul asta nu ne-a ascultat la chimie trei sferturi de semestru si dupa dai cu teste neanuntate, la mine erau diferente mici, 10 sutimi sau cam pe acolo

Deci...ce parere ai?

