Capitole + Fundal + Iubiri din carti

Deci, eu cu plictiseala mea cu tot, am schimbat fundalul pentru ca era prea de sarbatori si trebuia sa fie ceva mai putin de sarbatori :)) si am ajuns la asta! Sper ca va place!

 prima zi de libertate!!! Ai mei sunt la serviciu si a mai si nins, sa vezi ce mi se increteste parul cand ies afara da’ nu mai vreau sa stau in casa…!

Si m-am apucat sa scriu la O flacara in noapte, am scris cam jumatate din capitol si am ramas in pana de idei de replici pentru Marisol. Si ne reintoarcem la povestea intiala, n-o mai tin in dragoste ca prea s-au iubibilit (nu stiu daca exista) personajele :)).

Si am scris si vreo jumatate din capitolul la Din vina mortilor deci m-am intors la lucru! Sper sa-mi vina curand o idee grozava despre ce sa fie in continuare Again&Again pentru ca am inceput sa recitesc capitolele si sa ma gandesc ce sa fac cu Raven, doar ca avand in vedere ca in serial Damon e (nu conteaza ca s-au cam despartit, cui ii pasa?) cu Elena mi s-a taiat cheful sa mi inventez eu alta idila.

 

BTW despre cine vreti sa scriu la Iubiri din carti? Uitati-va la team-uri jos si spuneti-mi cu cine vreti sa mai fac, inafara de Damon ca il reprezint la Battle of Crushes si l-am rezervat pentru atunci🙂

444

2 gânduri despre “Capitole + Fundal + Iubiri din carti

  1. Parintii mei au inceput sa mearga si ei la serviciu , dar , sarind peste faptul ca e ziua surorii mele si ultima saptamana de vacanta , ma pun sa ma duc la CUMPARATURI DX ! Si doar stiu cat urasc eu cumparaturile ! I feel so worthless :(( !

Deci...ce parere ai?

