Ceva nou :) + Palavrageala

Stiu ca asteptati capitole dar eu sufar de plictiseala cronica si nu reusesc sa scriu ceva interesant, sau mai sus de nivelul de clasa a patra🙂 cu atat mai putin ceva romantic.

Daaaaaar, cum m-am decis eu sa ma bag la toate concursurile posibile, am avut de terminat pana…azi o compunere (ca n-a fost one-shot avand doar vreo juma’ de pagina :)) ) despre Lumea fara reguli si o chestiuta cu Sarbatorile unei fiinte supranaturale (nu, nu de pe Aripi de hartie!) si a iesit…ce-a iesit. E la one-shot la Trecutul te urmareste, mi-a placut mai mult, desi sfarsitul e o tragedie a scrisului ca n-am reusit sa sugerez ce voiam eu sa sugerez😦 dar acum stiti la ce sa va ganditi :)))

39ff8596333e11e2996e22000a1f98fe_7_large

Si zilele astea au trecut si…stai asa! Nu trebuiau sa treaca! Trebuia sa fie o vacanta plina in care sa n-am timp sa rasuflu, sa fiu un copil buuuuuuuuuun si sa fac toate temele in doua zile, sa am mult timp liber si sa fie cele mai productive si active saptamani din viata mea, in schimb am stat intr-o pozitie ciudata pe scaunul de la calculator urmarind primele doua sezoane Gossip Girl. ( Chuck e asa de iubibil!!!)

Si acuma ma mustra constiinta ca trebuia sa scriu la mate si ca am 8 subiecte de facut….aaaaaaaaa! Deja urasc evaluarea nationala! si dai si cauta subiectele si cu seriozitate maxima, printeaza, capseaza, gaseste baremele *evil* si dupa ce te chinui sa si scoti toate rezolvarile la imprimanta, primul subiect: 2+4:2

Am facut niste ochi cat farfuriile si apoi am stat jumatate de ora sa ma rog sa-mi pice ceva asemanator :))

Si apoi am petrecut seara batand un baiat la table *like: OMG, you lost! Again!!! * si nah, e frumos sa simti gustul victoriei, dar e si mai frumos sa razi de cel ce pierde :)) dupa n-a mai vrut sa joace si a trebuit sa suport pe cineva care zicea ca seria Vampirii Sudului e prea macabra si ca Vampirii din Morganville pare ceva gotic, ziceti voi! sa nu-l iei la bataie? :)) as fi vrut sa-l bat si pe el la table, dar n-aveam prea mari sanse. Si, oh Tumblr_mfttp9xk8o1r0323uo1_500_largedoamne, zici ca am 60 de ani, numai aia joaca table =))

Si acum fiind intr-o stare din aia de reverie ciudata mi-a trecut mie prin cap ca de ce sa-mi fac eu griji si d’astea pentru teme si lucruri neimportante, nu e mai important sa fiu eu fericita? Viata nu e facuta doar din probleme…stai ca nu vreau sa incep sa filozofez :))

Si ieri am facut ciorba! Am taiat cartofi, morcovi, ceapa etc si le-am aruncat in oala cu pui fiert si am pus si niste taitei pe acolo *awsome!* si a iesit chiar buna! Chit ca tata zice care o culoare bolnava, important e ca n-am otravit pe nimeni, desi aproape mi-am taiat unghiile.

image

Si sunt happy ca i s-a dat peste nas inchizitoarei si nici nu ma pot convinge sa citesc urmatorul capitol din Ashleys….poate ar trebui sa ma intorc la jocurile foamei, sau Micutele Mincinoase. Apropo, stie cineva cand apare urmatorul episod? Si la TVD? Si Doza de has nu e saptamana asta, nu? Tequila? Nimic? Tocmai am aflat ca nici Naruto manga nu apare saptamana asa, ce e? Boring week or something?!

Si nici Fairy Tail n-a aparut saptamana trecuta, ce Dumnezeu!? si-au propus toti sa ma lase fara ocupatie?

Si parintii mei, iubitii mei parinti, nu vor sa mai mearga la serviciu! Stau acasa de 2 saptamani! N-am avut parte de o zi de

singuratate in care sa fiu sigura ca daca ma trezesc vorbind cu Jace, Adrian sau Damon, n-o sa apara cineva sa ma intrebe cu cine vorbesc, suspiciosca vorbesc la telefon fara sa stie ei. Pentru ca, daca vorbesti la telefon, e obligatoriu sa auda toti ceilalti conversatia, ba, daca nu le convine sa-ti smulga telefonul din mana si sa-l ameninte pe nefericitul care vrea sa-ti vorbeasca… Deci, Adriana, n-am nicio sansa sa ies din casa urmatoarele zile, iar daca se nimereste sa te sune cineva si sa te ameninte ca daca ma mai cauti vine dupa tine, sa stii ca e mama si nu vorbeste serios…sau, mai sti?

Zici ca oricine ma suna, vrea sa ma intrebe daca vreau sa-mi faca rost de droguri sau daca am bani sa-l scot din inchisoare.

Ok, gata palavrageala, am avut chef de imagini :))

444

 

14 thoughts on “Ceva nou :) + Palavrageala

  1. Oh,mda, teme…eu planuiesc sa le las pentru ultimul weekend, sa ma stresez atunci :))
    Ai noroc! pe mine , de fiecare data cand ma vad vorbind la telefon, ma intreaba mama: ”era un baiat?” :l in genul ala obsesiv de batrana afurisita care isi preseaza fica sa isi gaseasca un barbat la 45 de ani de fata mare…….Doamne! Si cand ii dau replica gen ”nu, era o fata, eu nu ma intalnesc cu baieti” incearca sa isi faca de treaba :)) ce ar fi daca a-si fi lesbi? nu cred ca m-ar mai lasa sa ies din casa :)))
    Teribil, daca nici ca o sa aduc vreodata un baiat pe acasa :)) il aduc direct dupa nunta :)) O s-avem un nepotel =))

  2. Oh , gosh , noua nici nu ne-a dat teme la mate . Spre deosebire de romana , la care ne-a dat cat carul si o urasc pe profa :C .
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh , plagiatoare mica ! Ai aflat de concediul parintilor mei si vii sa ma copii , eh ? Pai nu se face asa >0____________0> , nup .
    Mda , urasc asta . De cand a inceput vacanta parintii mei stau acasa . Si stai sa vezi : tot semestrul mi-am facut planuri mari pentru vacanta , trebuia sa fac 2 doujinshi-uri si nu-stiu-cate desene sau lineart-uri , si parintii mei ce fac ? Stau acasa si imi pierd timpul cu : mancare , gunoi , cumparaturi , apa , aer , respirat …
    Si tu urmaresti Fairy Tail ? Oh , gosh , eu sunt intr-un suspans cata casa ! Ai vazut ultimul capitol ? Nu pot sa cred ca e LUCY o____________________O !

    Mie parintii nici nu-mi iau telefon . Cand vreau sa vorbesc cu cineva sub pretextul ca imi iau tema , trebuie sa cer telefonul parintilor😐 .

    • Oh, naspa😦 Oricum, e totusi mai bine, daca ti-l dau, decat sa stea sa te urmareasca „cu cine vorbesti? Ce-ai vorbit?” zici ca in fiecare zi incerc sa fug de acasa :)) Mdah, stiu ca ar trebui sa ma intereseze mai mult ce se intampla cu Lucy si Natsu dar eu sunt mai curioasa de luptele din arena🙂 De planul lui Sting in mod special :)) e asa de awww! Vreau sa-l aiba pe Lector inapoi…sau, macar sa nu-l omoare nimeni pe acolo ca e prea ibibil🙂
      La mate ne-a dat la subiecte de evaluare nationala de ne-a rupt, la romana avem si mai mult, dar macar acolo sunt in elementul meu🙂 ce desene? m-ai pierdut…

      • 1.Hehe , am avut 2 telefoane pana acum . unul mi l-a furat , iar apoi mi-au dat un … um … sagem , dar unul de cel putin 25 ani . Ala s-a inchis intr-o zi si nu s-a mai deschis … de atunci nu mai am nici unul.
        2. Oh , si mie mi-e dor de lector :(( . Era asa mic si adorabilicios . Mi-e mila de Sting .
        3.Niste desne pe care voiam sa le fac pe calculator . Nu cred ca vrei sa stii (50% reprezinta oameni cu maini taiate si legati de sinele de tren , sau fara piele pe fata care ajung sa moara de durere , 49% homosexuali sarutandu-se , 0.99% oameni in cimitir si 0,01% chestii normale =)) )

        • esti pe deviant art ? :)) sadic :))
          Am avut si eu un sagem timp de 6 ani, n-avea nici slot pentru card de memorie, nici bluetooth nici nik :)) da aveam intre 5 si11 ani

    • eu am prins nokia ala caramida mare si cu antena, i-am dat drumul si de la balcon (etaj 6) si tot nu s-a spart, abia i-am convins pe ai mei sa-mi ia altul (sunt din aia care daca nu l-ai stricat nici ca-ti cumpara altul :)) ) si mi-au luat nokia 3 mii si ceva si iti dai seama, ala merge si acum daca nu era sagemul gratis la abonament cred ca si acum ma trimiteau cu el asa i-am convins sa-mi mai schimbe telefonele :))

Deci...ce parere ai?

