Welcome 2013 (early)

Buuuuun! Iata micul meu cadou pentru blogulet…tre’ sa-i dau un nume, face 18 luni curand si eu nu l-am botezat, o s-o cheme  Classy🙂 Asta mi-a venit in cap cand am vrut sa combin Clary si Katniss🙂

Deci micul meu cadou de anul nou pentru Classy este acea coperta la care am incercat sa imit artificiile prin sclipirile alea din loc in loc.

HAPPY NEW YEAR! Pe mine ma izoleaza parintii fara internet, deci o sa stau cu nasul in ebook/O noua sensatie in scoala/ Orasul de Cenusa (nu stiu ce sa aleg dintre ultimele 2), in cazul in care se dovedeste a fi ceva interesant…nu cred :))

444

7 gânduri despre “Welcome 2013 (early)

  1. La multi ani!!! Si tie si lui Classy :)) Bestia ar fi tare fericit sa faca cunoastiinta cu ea, dar nu stiu acum daca fetei tale ii plac baietii mai mici ca varsta :)) Oricum, sunt verisori nu? :))

  2. Pingback: Ultimul cuvant inainte de 2013 | StreeT land

Deci...ce parere ai?

