NEW YEAR’S RESOLUTION!!!

Buuuuun, ce vreau de la anul asta🙂

Draga 2013,

De la tine vreau:

– sa iau note mari la examene/teze/teste – cum le zice

– sa citesc si mai multe carti!!

– sa termin, pentru Dumnezeu, Again and Again (WTF? au trecut mai bine de 6 luni!!! )

– sa scriu mai multe oneshot-uri

– sa merg la film la Academia Vampirilor (in 2013 apare, nu?), Orasul Oaselor si Rosu de Rubin (poate pun mana si pe carte)

– sa citesc cele 30 de carti din Ebook :)) si cele 12 carti care nu sunt in ebook :))

– sa reusesc sa iau Blestemul Focului ca n-am volumul 1 dar am volumul 2 =))

– sa reusesc sa supravietuiesc semestrului asta

– sa nu mor in prima zi de Liceu

– sa-mi iau telefon (Doamne ajuta!!)

– sa-mi aranjez biblioteca aia ca prea am inghesuit tota draguteniile alea care se pun in vitrine in colturile camerei

– sa cresc (n-am prea mari sanse)  slabesc vreo 4-5 kg pana la banchet => sa nu mai mananc o gramada de ciocolata…dar e asa de dulceeeee

– sa-mi mai dau o gaura in ureche – doare sau nu, mie tot mi-e frica!

-sa fac lucrurile de care mi-e frica :))

– asta incluzand sa ma decid sa merg la pationoar, dupa ce imi iau alte patine ca nu le-am mai luat de 3 ani si-mi sunt mici

– sa reusesc sa n-am decat 2 medii de 9 (mate si fizica [>_<] )

–  sa nu mai merg doar in blugi la scoala (pana acum n-am realizat ce de haine care merg peste camasi sunt in dulapul meu)

– anul trecut am vrut sa renunt la tocuri (O.o) anul asta…NIMIC SUB 6 cm!

– sa nu-mi mai stric castile (a patra oara cand cumpar altele)

– sa desenez mai mult

– sa edit fotografii mai des🙂

Ok, cam asta ar fi…e de doua ori mai lunga decat cea de anul trecut, dar anul trecut n-am facut nici jumatate din ea, deci in 2013, trebuie sa fac tooot!🙂

Iar acum ma dor ochii de la laptop si ebook (se pare ca am terminat prima carte citita pe ebook…Jocurile Foamei 1, mi-as fi dorit s-o am in biblioteca, dar asta e, nu le pot avea chiar pe toate🙂 in plus am castigat Micutele Mincinoase si Micutele Mincinoase si secretele lor la un concurs fulger, dar ma voi limita la ce am in biblioteca in timpul scolii ca o sa ma doara capul ca naiba daca stau sa ma concentrez pe ebook prea mul – cea mai lunga paranteza ever! :)) ) ma intorc la Jace, care a stat saracul 3 zile inchis in cartulie ca m-a agatat Katniss cu arcul (Apropo, TEAM GALE!). Odododo, abia astept sa vad ce mai face Jace, l-am lasat cu Valentine si sunt ingrijorata, deci fug!

444

21 thoughts on “NEW YEAR’S RESOLUTION!!!

  1. No way!! team Gale?! really?? :)))) De examene nu iti fa probleme, stiu ca esti constiicioasa si o sa fie bine🙂 Doamne, cat ma bucur ca am trecut peste examenele astea :)) orice ai face, chiar si sa iei 2, sentimenul ala de libertate e extraordinar :)) sa stii, la anu o sa simti perioada asta ca pe ceva asa indepartat…asta pana in a 11 a cand incepi sa te stresezi cu bacul :))) eu mai am 1 an si jumate de relax si dormit la ore, deci… :))

Deci...ce parere ai?

