Coperti :)

Stiu ca v-am cam lasat de izbeliste si imi pare tare rau…dar am avut asa un chef de necitit si nescris in ultimele zile…abia am reusit sa scriu Bloodlines si acum mor pe tastatura.

Dimineata m-am hotarat sa le fac coperti celor 3 ficuri in desfasurare si m-am pus pe editat de vreo ora jumate’🙂

Priviti ce a iesit:

BeeMedia_Sad-Boy (4)

Cover OFIN

img_1237 (1)La cea pentru Din vina mortilor m-am chinuit mai mult…aparent sunt foarte putine/urate imaginile cu fete imbracate in rochii albe :))

Oricum, preferata mea e la O flacara in noapte

Voua care va place?🙂

444

 

 

 

8 gânduri despre “Coperti :)

Deci...ce parere ai?

