Merry Christmas!!! + Concurs

Bun, stiu ca n-am mai dat pe aici de o vreme, dar cred ca toate am fost prinse in pregatirile de Craciun iar pe mine m-a mai si ros sentimentul ala de vinovatie ca toata lumea a vazut Gossip Girl numai eu nu, deci am vazut alalta ieri primul sezon…tot. :)) Si e cam greu sa-l vezi (mai ales unele parti) cu tata pe-acasa =))

Oricum, fetelor, Craciun Ultra-Fericit!!! Sper ca ati primit ce v-ati dorit sau chiar mai mult! Deeeeeci? Sa curga listele de cadouri!

Eu am primit 11 carti…da 11!!! Seriile Ashleys si Fetele Ga…(stiti voi cum se numesc, nu reusesc sa retin cum se scrie :)) ) Dispozitive Infernale (Wiiiiiiiiill!!!) si inca o carte pe care am uitat cum o cheama.

Si stiu ca n-ati mai auzit nimic de la mine…poate pentru ca m-a rapit Jace😉 OMG. e cel mai grozav si cel mai dragut si cel mai iubibil si atat de dragut, blond cu ochi aurii…odododo cum sa nu-l iubesti?! Siiiii…n-o suport pe Clary. Adica are de ales intre Simon si Jace…si totusi trebuie sa stea pe ganduri? Cui ii pasa ca e fratele ei? *Spoiler*

Va las cu un concurs la care evident ca n-am rezistat sa nu ma inscriu:

http://luckybooks12.wordpress.com/2012/12/25/a-venit-mos-craciun-cu-un-concurs-de-sarbatori/

444

Deci...ce parere ai?

