Braduuuut!!!

Ok, e un titlu de copil mic :))

Oricum, am gasit un concurs pe The Search for Something More in care trebuie sa facem un bradut din carti si m-am trezit si eu ca ar fi amuzant si ca oricum voiam eu sa fac curat in biblioteca … si iata ce a iesit. Va avertizez, sunt numai romanele fantasy si preferatele mele (care nu sunt fantasy). N-am pus si colectia de la Adevarul si restul de carti pe care le mai am ca nu m-a lasat mama sa-l fac mai mare de 1 m. Da, l-am masurat si are 110 cm (s-a suparat mama da am ajutat-o sa puna masa si am fost copil cominte…stiti voi :)) )

Imag02Pozele sunt facute cu telefonul ca s-a stricat aparatul foto de…vreun an si tata inca nu s-a hotarat ce alt aparat sa ia :))

a (2)Am pus-o in varf pe preferata mea din toate timpurile – pacat ca nu e Damon pe coperta, dar asta e, era pe cealalta carte – la asta am stat 2 ore si am plans ca a murit Damon :)) si mama su tata radeau pe langa mine…

Oricum, cum vi se pare? Nu mi-a trecut prin cap sa am grija si cum asez cartile ca nu se intelege ce carti sunt pe acolo si o buna parte sunt in spate… si am pus globurile mele preferate🙂

444

15 gânduri despre “Braduuuut!!!

    • Pai eu mi-am zis ca sa vezi ca pun toate cartile si o sa iasa mare, dar la cate carti am in camera (si pe ale parintilor – din alea vechi, antice care se rup la prima atingere :)) ) am zis las’ s-al fac fantasy :))

  1. gooood!!!!!!!!!!! ce de carti buna ai tu fetito…..fetita celi de -a sasea luni,…mandrie si prejudecata, pe aripile vantului-pe asta n-am citit-o inca….si interesanta idee… brad din carti….

Deci...ce parere ai?

