Feelings, sau „Tot ce-ti trebuie e sa fii fericit”

Sursa (facebook-ul plin de minuni – pe poza)

Toti stiti imaginea asta, nu? Cred ca nu e pagina (de fete) care sa n-o aiba. Pana acum raspundeam scurt la intrebarea de mai sus: iubirea. Ieri, intr-un moment de revelatie si de nervi am zis „S-o ia naiba de iubire, nu e buna de nimic.”.

Eu, care sunt dependenta de asa ceva. Citesc toate cartile romantice si vad toate filmele romance, plang cand nu-l alege fata pe cel pe care vreau eu sa-l aleaga si toate cele, doar pentru ca in carti si in filme inca mai exista intr-adevar iubire.

Si ieri, cand am vazut asta, nevand nici chef de dulcegarii dupa o zi semi-groaznica am ales altceva: fericirea. Si acum ma gandesc ca e cea mai buna si am niste argumente pentru „De ce sa alegi fericire”

1. Pentru ca nimeni nu mentioneaza mai multe detalii, degeaba ai iubire daca e neimpartasita. Te ajuta cu ceva? Din contra, iti face viata un calvar.

2. Pentru ca suferi prea mult din iubire, am ajuns la concluzia ca nu e un sentiment bun decat in 5% din cazuri, in rest…lacrimi.

3. Pentru ca iubirea prosteste oamenii. Te face sa nu-ti mai dai seama ce e bine si ce e rau.

4. Iubirea e tentatie. Tentatiile nu sunt bune, nimic nu iese bine cand ai fost tentat sa faci ceva. A tenta inseamna a ispiti, iar cei ispititi de dragoste risca sa piarda mai mult decat primesc.

5. Nu explica nimeni: Daca iei serul cu iubire, o sa-ncepi sa adori pe toata lumea, sa iubesti o persoana sau sa te indragostesti foarte des? Pentru ca daca adori pe toata lumea, o sa ai mult de pierdut in viata – o sa vezi binele in persoane in care nu exista. Daca iubesti o persoana, din nou, n-ai de unde sa stii daca e sau nu impartasita dragostea, o sa suferi si o sa-i pierzi si pe cei din jurul tau cu timpul. Daca te indragostesti foarte des, nu o sa ai parte de acea iubire adevarata ce tine toata viata, care oricum nu apare decat la foarte putine persoane, dar o sa te impiedice sa ai o viata dupa modelul standard de familie fericita. Nu poti avea o familie fericita daca treci de la unul la altul, in plus, ar fi imoral.

6. Pentru ca daca esti fericit, nu conteaza cat de multi „pumni” primesti de la viata, o sa treci peste ei ca si cum nu ar fi existat.

7. Daca esti fericit, nu mai ai remuscari. O sa traiesti linistit toata viata.

8. Pentru ca fericirea inseamna ca nu suferi. Adica exact opusul iubirii.

9. Pentru ca speranta te roade pe interior, nu poti dormi linistit noaptea din cauza ei, iar in cele mai multe cazuri, esti dezamagit.

10. Pentru ca pacea nu inseamna decat calm interior, nu inseamna ca nu suferi ci doar ca stii sa controlezi suferinta cat sa nu doar atat de tare, dar e tot acolo.

11. Empatia te face sa simti prea mult si sunt atatea sentimente pe care le poti avea, iar cele mai multe nu sunt bune, in ziua de azi.

12. Pentru ca bucuria este toate acestea, combinate cu un optimism biruitor.

P.S. Imi cer scuze ca nu am mai scris dar ma tot chinui sa rezolv niste oneshoot-uri pana pe 22…sau pana la Sfarsitul lumii, depinde🙂

444

4 gânduri despre “Feelings, sau „Tot ce-ti trebuie e sa fii fericit”

    • 🙂 Creierul nu e sentiment…cred :))) iar simtul realitatii e, zi eu, ceva ce un adult care renunta la vise ar trebui sa aiba🙂 Prea multa realitate strica, as prefera sa traiesc o bucurie falsa decat o monotonie reala (parerea mea)🙂

      • Neah, atunci asi prefera sa fie si ura si agonie acolo. Nu asi putea sa traiesc intr-o bula de fericire cand in jurul meu se intampla atatea. Mai bine mor nefericita dar constienta decat amagita o viata si impacata.

        • Eu am ales asta tocmai pentru ura din jurul meu, am obosit sa tot urasc la randul meu asa ca mai bine traiesc intr-un glob de fericire fara sa tin cont de ce-i in jurul meu, poate sunt egoista dar asa vad eu lucrurile…ce filozofam :))

Deci...ce parere ai?

