Nominalizare!! Din nou :)

Merci Lizzy, Lexy si Calla🙂 Sunteti niste scumpe!

Very inspiring blogger!!

Reguli:

Regulile consta in a multumi si a intoarce un astfel de premiu si persoanei care te-a nominalizat, apoi postati logoul premiului pe blogul vostru realizand o postare cu nominalizarea si nominalizati alte 15 bloguri care va inspira (sau mai putine daca aveti mai putine), anuntati-le cu privire la nominalizarile facute si apoi faceti cunoscute 7 lucruri despre voi.

~ 7 things about me ~

1. Pun totul la suflet si iert prea repede, incer prea mult sa vad binele in oameni.

2. Ma comport de parca n-am nimic si apoi plang singura😦

3. (gata cu alea triste) Imi place sa creez personajele dupa felul in care as vrea sa fiu eu, sau sa se poarte cei din jur cu mine.

4.  Adoooor ochii verzi!

5. Niciodata nu incep sa citesc ceva cu entuziasm, mi-e frica ca o sa se termine (lucru care, evident, se si intampla :)) )

6. E ceva rau ca-mi doresc sa am clasa formata din personaje de carti? (in principal cele masculine? :))) )

7. Nu-mi plac bananele. Deloc.

Si dau nominalizari lui…stati asa 2 secunde sa fac lista:

Lizzy

Lexy

Calla

Rose

Wild Rose

Bianca

 

9 gânduri despre “Nominalizare!! Din nou :)

  1. Pingback: Premiu: Very inspiring blogger! | bianca2b

Deci...ce parere ai?

