2012 Review :)

Deci, anul asta am realizat muuulte. Mai multe ca in anii trecuti, atat pe plan personal cat si…sa zic profesional? (adica blog si scoala :)) )

Realizari

1. Am revenit la scris, renuntasem anul trecut.

2. Mi-am imbunatatit modul de a scrie. (Serios, comparati O flacara in noapte cu Prin Paranormal)

3. Am imbunatatit aspectul blogului – de sute de ori :))

4. Am mai multe vizualizari! YEEEEEY!

5. Am citit mai mult de 60 de carti doar anul acesta🙂 Sa vedem la anul daca-mi bat recordul.

6. Am inceput sa particip la concursuri – n-am avut niciodata curaj.

7. Am inceput si chiar am terminat proiecte/ficuri (15STW, Prin Paranormal)

8. Am inceput sa particip la alte proiecte (Battle of crushes; Jocul de-a spiridusul)

9. Am 2 diplome de olimpiada + 207 pcte la Cangurul Franceza si DELF  -> vorbind de scoala.

10. Si tot legat de scoala, nu e cine stie ce realizare dar am luat un 5 :))

11. Am creeat pagina de facebook.

12. Am fost mai organizata…pana azi dimineata cand s-a inchis wunderlist…Lexy!!! Tie iti merge?

13. Am avut destul curaj sa fac anumite chestii singura🙂 iei!! Eram varza la increderea in sine.

14.  Am urmarit toate episoadele din Jurnalele Vampirilor, Pretty little liars si Hart of Dixie! Dar am ramas in urma cu Once upon a time…

15. Mi-am luat singura cadou de mos :))

16. Nu-mi mai indrept parul – imi sta bine si creata =))

17. Am invatat sa impletesc si altfel decat in trei, simplu🙂

18. Scriu mai frumos!!!!!!

19. Mi-am luat un urs gigantic in bratele caruia scriu poeziile😉

20. Am reinceput sa scriu poezii si nici nu mai suna a poezii pe care le-nvata copiii la gradinita (I’m proud)

21. Am reusit sa pastrez un jurnal mai mult de 2 luni!

22. Am reunit, in sfarsit, colectia mea de desene si le-am selectat pe cele reusite.

23. Mi-am luat Ebook si am citit prima carte ( ma rog, doar 80 de pagini ca dupa a aparut in romana :)) ) in engleza (inainte sa-mi iau ebook =)) )

24. L-am convins pe tata ca uraaaaaaasc matematica! Si fizica – dupa ce am luat 5.

25. Mi-am pus in capul listei de dorinte sa devin scriitoare :)) E si asta o realizare.

Asta e listuta mea! Am zis ca am facut multe lucruri anul asta! Va pup dulcheee!

444

7 gânduri despre “2012 Review :)

Deci...ce parere ai?

