Strazi si zapada!!!!!

A nins in sfarsit pe la noi si eu m-am hotarat sa nu merg maine la romana ca sa ma bucur de zapada :)) sau de aruncat cu bulgari. Vreau sa frec pe unu’ care m-a enervat in seara asta.

M-am gandit si eu ca nu ninge ca n-are cum ca de 2 zile n-a mai nins si bla bla bla si cand ies din scoala bag nasu’n zapada. Si ma mai si prinde ala din urma si ma inzapezeste bine si Adriana *tradatoareaaaaaaa* da cu bulgari tot in mine…eeee, las ca vedeti voi maine.

_________________________asta am scris ieri :))

Si azi mi-am cam luat revansa ca ne-am strans mai multi si dau si arunca. Si-a rupt si cineva piciorul…detalii :)) 8B, nu e an fara sa ajunga unul la spital :))

Si, bine postul asta e cam fara sens, am de facut 4 compuneri,povestioare, traznai d’ale mele, una pentru scoala *incepe sa ne dea teme interesante, am de scris un mini-SF * si 3 pentru un concurs.

Siiiiii, m-am inscris si eu la Jocul de-a Spiridusul fiindca, mdah, am mult timp liber si chef de neinvatat🙂

Cred ca mi-a sosit si Hex (stiti voi care, mereu uit cum se numeste) si n-am volumul 1 Blestemul Focului si trebuie sa vad de cine ma milogesc sa mi-l ia.

Si acum, ceva peste care am dat pe facebook (binecuvantata fie aceasta retea de prostii fara de care n-am putea sa aflam cele mai ciudate chestii ) de …niste strazi.

Strada unde m-au batut tiganii

Strada pe care sta bunica

Strada pe care mergeam la scoala

Strada unde am pupat-o pe Mimi

Strada am alergat dupa Ana 

Strada pe care am busit masina lui tata (sau tatei, stati sa verific…merg amandoua:)) )

Strada unde bateam mingea cu baietii

Strada pe care am intrebat de strada unde am pupat-o pe Mimi

Strada pe care am copilarit

Ce s-ar face Europa fara strazi ca astea…

Ca o incheiere:

 

Nu parcati ca va-mpusc! :)))

444

Deci...ce parere ai?

