La multi ani! – intarziat si alte lucrusoare :)

Imi cer mii de scuze ca n-am postat dar am avut o tema luuuuuuunga la romana si un proiect, pe care n-am putut sa-l fotografiez de data asta pentru ca telefonul meu moare din ce in ce mai repede, si n-am putut sa zic nimic ieri, inafara de cateva concursuri.

Deci, la multi ani, cu intarziere, Nicoleta, Nicolae sau alte nume de genul asta(La multi ani, mama!) si ce v-a adus mosul?’

Mie mi-a adus – cred ca mai mult ca de Craciun :)) – ebook-ul ala de care tot zic si am si pus vreo 20-25 de carti pe el (cele care erau deja acolo…erau in germana, teapa :)) ) si a aruncat pe aici si *suspans* Instrumente Mortale! toate cele trei volume!!! Iei!!!

PAPAYA

Si v-am zis ca am fost la Profi te premiaza. N-a trebuit sa zic nimic, am ascultat un domn care era director sau ceva asemanator pentru Profi Romania si apoi pe directorul general Pawel Musial care e din Polonia (cred) dar vorbea engleza. Si am facut si cateva poze, dar nu va arat decat diploma😛

Untitled

Si ieri a sosit si Divergent🙂 Am o gramada de recenzii de facut si o gramada de carti de citit si mi-e asa de soooomn ca am scris 8 pagini la mate si nu mai pooooot. Dar o sa scriu! Ma apuc sa scriu un oneshoot daca am inspiratie si daca nu reusesc sa fac niste recenzii…dar sunt cartile astea asa de frumoase care ma asteapta pe marginea biroului…ah, mai trebuie sa scriu si la iubiri din carti, o si azi avem un sarbatorit!!

Va zic mai tarziu🙂

444

14 gânduri despre “La multi ani! – intarziat si alte lucrusoare :)

      • ahh, cat asi vrea! dar din pacate, nu cred ca am fost o fata asa cuminte anul asta :)) in orice caz , mai e pana la craciun, si oricum cea mai buna metoda e fata de catel si ajutorul acordat parintilor fara ca ei sa intrebe ! merge mereu :))

        • a da da da si strecoara si cate un cadouas acolo mic, simbolic sa vada ce fetita draguta esti, ai sora nu? Ajut-o un pic, acorda-i atentie sau ajut-o cu ceva ce i-ar fi facut de fapt mama si sa vezi cum remarca ce copil bun esti🙂 Faza cu cadoul, buna pentru la anul sa-si aduca aminte, dar trebuie sa incerci sa faci remarcata iubirea frateasca :))

  1. Teo…. iubirea mea de-o viata…..lamureste-ma si pe mine ceva te rog… tu ai cartiel in format electronic????? si, o sa ne delectezi si pe noi -pana la vacanta poate-cu un capitol la o flacara in noapte… sau din vina mortilor?????

Deci...ce parere ai?

