O FLACARA IN NOAPTE – dupa secole in care am ajuns…5000 people!

Stiu, e unul din cele mai lungi titluri din istorie! Dar, da! am adus al 11-lea capitol din O flacara in noapte, si vreau sa fva rog sa-l cititi dupa ce va multumesc, deci asteptati sa va multumesc, pentru Dumnezeu, stiu ca vreti capitolul, dar putina rabdare!

Deci, au trecut pe aici inca vreo 450 de oameni si eu abia acum vad ca am trecut de 5000! Deci multumesc pentru numarul asta mare, pentru mine e foarte important, chiar daca nu pentru alti bloggeri! Stiu c-am neglijat in ultima vreme bloguletul, dar spre apararea mea, abia am terminat cu tezele si ma asteapta 2-3 teste plus un proiect! Deci eu va multumesc, doar in cazul in care nu mai trec pe aici saptamana asta, va las capitolul sa stiti ca traiesc si v-as ruga din sufletelul meu de copil mic si cuminte care a luat 10 si 9 in teze (sa ma laud un pic :)) ) sa-mi lasati un comentariu, stiu ca poate capitolul asta o sa supere pe cativa, dar am avut chef sa fiu un pic malefica si…ei bine, am creeat personajul pe care l-am vrut abia dupa atatea capitole, deci eu tot mandra sunt. Din cauza asta vreau sa-mi lasati si mie o parere, si legat de continut, normal,  dar si despre felul cum a fost scris, mai bine, mai rau. Stiu ca data trecuta, cand Marisol a fost cu Nathan nu am descris nemaipomenit ce s-a intamplat, deci sper ca de data asta e mai bine si nici nu e prea trasa de par, desi nu stiu ultima parte. Nu-mi intru deloc in mana cu replicile sarcastice.🙂 Inca o data va multumesc si va rog sa lasati un comentariu, si sper ca nu pare ca cersesc, daca asa pare, spuneti-mi ca sa stiu sa n-o mai fac:))

Si ghiciti pe cine a ales directoarea (adjuncta, aka profa de romana) sa mearga cu ea sa reprezinte scoala la „Profi te premiaza”🙂 Eu! Pe mine!!! Si da, habar n-am ce tre’ sa fac sau sa zic, dar ma duc! Acum cateva luni as fi tremurat de frica ca nu mai merge nimeni cu mine din clasa si asa mai departe, insa m-am hotarat de o vreme sa fac tot ce mi-ar fi frica sa fac in mod normal, ca sa indeplinesc si eu una din scopurile puse la inceput de 2012, sa fiu mai independenta. Si uite asa am ajuns la Delf, am acceptat asta si am facut mai multe lucruri singura. am scos bani de pe card, lucru de care mi-era asa de frica ca daca gresesc ceva si sa-mi ia toti banii ? :))

Ei, poate-mi dau si mie un laptop…sau ceva acolo, e bun si un pix dar ca sa am dovada! :)) Daca e interesant o sa va povestesc si voua si poate fac si niste poze, desi habar n-am unde merg si nici ce tre’ sa fac, dar merg, asta-i important! Aaa..o sa petrec o ora jumate pe bancheta din spate ca masinii fiului profei de romana (partea naspa) si cu ei doi, normal.

In alta ordine de idei, mi-a sosit ebook-ul si…nu-l primesc pana pe 6 decembrie. Si fiti atente, merg la mall, imi iau lantic si tricou din banii mei si vine mama „Hai, da-le-ncoace sa le punem sub brad” …cadou de Mos din banii mei „Awsome!”.

Biiiiine, cati dintre voi ati citit pana aici?🙂 Glumesc, ati citit, nu? Nu?

Ei, merci daca-ti citit, daca nu, lasati com la O flacara in noapte, iar daca cititi asta e evident si stiti ca ma rog de voi sa lasati com, ati citit, probabil si restul, deci MULTUMESC!

444

Deci...ce parere ai?

