Actualizare + alte chestii

Hey fetele!!!

Ei, dati click aici si aici. Sa-mi ziceti daca va plac🙂 Asta a fost actualizarea.

Bun, azi….am luat in sfarsit 10 la teza la romana!!!!!!!!!! Party online!!!!

Altceva, uite aici un concurs, pe Bibliophile Mystery.

Si stiu ca promisesem un capitol nou si asa mai departe, dar chiar m-am blocat la 1100 de cuvinte si nu vreau sa vi-l dau prea mciut dupa atata timp si nici sa iasa o prostie, deci incerc sa-mi notez toate ideile bune pe care le am pana ce va iesi ceva.

Siiiiiii, din moment ce Ebook-ul vine saptamana viitoare o sa ma apuc de mai multe carti, majoritatea in engleza, exceptie 4 volume Jurnalele Vampirilor pe care n-a vrut mama sa le ia cand a auzit ca sunt si online si Jocurile Foamei pe care n-am reusit sa pun manuta la timp, stiu, toata lumea le are, numai eu nu; acum trebuie sa intreb pe cineva daca mi-a pus la posta Divergent de Veronica Roth pentru ca ma castigat-o la un concurs. Iar acum ma bag la alt concurs…nu mai ies din concursuri :))

Mi-a zis Lexi sa fac o provocare cum a facut ea cu 15 STW, treaba e ca deocamdata am multe proiecte in desfasurare si ma gandesc sa o fac prin decembrie, cam pe 15-20 sau la inceput de ianuarie, ca sa fiu pe terminate si cu Battle of Crushes pentru ca trebuie sa recitesc Jurnalele Vampirilor ca sa fiu la curent cu TOT. De asta astept Ebook-ul ala! Aoleo, deja fac planuri pe 2013, mai intai sa treaca sfarsitul lumii :))

In alta ordine de idei, mai dau o teza si gata, nu mai am decat un test la fizica (la care pot foarte bine sa si chiulesc ca am deja 3 note, da’ nu strica o asigurare ca si asa imi iese 8, macar sa fiu sigura :)) la istorie, cica dam fara nota…sau cu nota, naiba mai stie.  Iar la desen, da DESEN!, mi-a pus nesuferita aia 9 pentru ca cica „dau 10 la cei care chiar au talent” si prin urmare trebuie sa demonstrez ca am talent, s-ar putea sa le postez si aici daca imi plac cum ies, acum ma apuc (nebuna, la 10 noaptea ma pun pe desenat). A, la chimie…sa am anu’ asta niste medii…ei, nu degeaba am avut peste 9,80 pana acum, macar sa stau si eu linistita anul asta :)) A, era sa uit, am dat teza la mate ieri si prima reactie „Hai, nu-i asa greu”, a doua „Of, hai s-o facem si pe asta” a trei „Sper ca mi-a dat bine” patru: „Ce naiba, de ce nu da?” (posibil cu alt cuvant in loc de „naiba”. Ultimele reactii „******** si  ******* , ******* de profesoara, n-am facut in clasa din asta, nu-i intreaga la minte?!” :)) in locul stelutelor imaginati-va orice injuratura, sunt convinsa ca n-am omis niciuna atunci.

A…si gata…alt post :)) Ei, merci ca ati citit palavrageala mea.

2 gânduri despre “Actualizare + alte chestii

Deci...ce parere ai?

