Leapsa celor 7 secrete :)

Am primit leapsa de la Lexy, am vazut ca multi ati facut-o deja, deci eu va zic din start ca oricine poate sa o ia!

Am muuuuuulte, dar pun doar 7🙂

1. Cred in superstitii. Bijuterii norocoase, iconite, mir (nu, nu-s vreo fanatica religioasa, da’ nici vreo pagana), potcoave, pisici negre care-ti taie calea, trecerea pe sub scara, spargerea oglinzii, vise prevestitoare, in toate cred! Stiu, e aiurea, dar daca mi se intampla sa uit inelul norocos in ziua cu testul sunt convinsa ca fac varza :))

2. Plang cand ma enervez sau protestez. Imi dau lacrimile si ai mei mereu incep sa rada cand ma vad si nu ma iau in serios si ma enervez si mai tare si pe ei ii amuza si mai rau ca plang mai tare si…ati inteles voi. Ce n-as da sa-mi controlez…ochii.

3. Imi lipseste increderea in mine. Din cauza asta mi-e frica sa citesc ceva ce-am scris cu voce tare in clasa, mi-e frica sa nu-mi spuna cineva ca nu e bine ce fac sau cum fac. Ma darama serios daca o profa ma cearta sau imi da vreo nota mica sau se supara pe mine, la fel si cu colegii.

4. Nu mai pot sa uit. Toate maruntisurile care m-au facut vreodata sa ma simt prost, nu mai pot sa uit, in schimb cand cineva sau ceva m-a ranit am uitat repede, m-am straduit sa uit ca sa trec mai departe, mi-e ciuda ca n-a fost invers, sa uit tot ce ma face sa-mi fie rusine si sa-i tin minte pe cei ce merita sa-i arunc de la etaj.

5. Nu-mi place sa-mi dau jucariile de cand eram mica, nici la tara nici la alti copii „amarati”. Sunt ale mele, au sute de amintiri cu ele si n-am de gand sa le arunc in bratele cuiva care sa le dea pe jos si sa nu aiba grija de ele.

6. Cand eram mica aveam tot felul de teorii prin care imi explicam cum functioneaza anumite lucruri: trenul, spre exemplu, era unul singur in toata tara si mergea intr-o zi peste tot ca Mos Craciun intr-o noapte.

7. Duc o adevarata lupta de lamurire cu tata ca nu-mi place matematica. Mama e undeva intre, neutra din punctul asta de vedere, dar tata e ferm convins ca cititul e o pierdere de vreme in comparatie cu o problema la mate.

Mdah, nu-s chiar secrete toate, dar n-am vrut sa le spun pe cele care chiar sunt secrete, atunci n-ar mai fi, nu?

Va pup si promit ca postez pentru ca am niste versuri care trebuie sa le postez la Creations, vorbim de vreo 25 de catrene :))

Deci...ce parere ai?

