Mdah…inca traiesc

Deci, in concluzie…am avut o saptamana excelenta, cu note mari unde nu ma asteptam, o teza care MI-A PLACUT (cea mai mare ciudatenie ) si cum putea sa se termine altfel decat dezastruos…urasc scoala!!!!!

Adica ma ia diriga de langa siis a mea ca cica vorbesc aia doi idioti din spate si ne distrag si pe noi sa vorbim cu ei si alte fabulatii din astea, ma muta mai intai pe alt rand…hopa…nu, nu, eu raman pe randu’ meu, adica sa primesc subiecte mai grele pentru ca vrea femeia asta sa nu mai stau acolo? Si nici n-avea logica, eram la un scaun distanta, ce-si inchipuie, ca ma muta acolo si nu mai sunt aia doi aproape? Din contra, mai usor de accesat. Apoi, ma muta la loc, cu cineva cu care nu pot sa stau in locul lu siis a mea si a mutat-o pe ea cu unul din maimutoii aia doi din cauza carora a inceput tot taraboiul in prima banca. Apoi, nah, ramasesem singura intre persoane cu care n-am ce discuta, iar la tehnologie tot ce fac e sa discut. Si apoi…a, nu-i convine lu’ diriga nu stiu ce si hai sa fac schimba cu siis…ba femeie, cum copiez eu din prima banca…mai ales, de la cine?! In spate tocilar care nu da nimic si idiot care nu stie nimic, langa, tip introvertit iar in partea-ailalta…maimutoi PREA extrovertit. Am incercat sa ma conving ca nu e asa de rau ca poate merge etc…pana la ora de chimie, test fulger, coleg de banca care crede ca sopteste cand de fapt aproape tipa „Da si mieeeee!” si „Nu e NH4? E NH3? De ce?” si dupa nah, apuci sa scrii si ceva corect? Nu cred…poate am scris masa molara cum trebuia, dar posibil sa fi adunat ceva in plus si acolo. Si uite asa la ora de mate primeam mesaje de la siis ca colegu ei injura o guma si vorbeste despre mustata cu aia din spate iar eu ma chinuiam sa il ignor pe ala de langa mine. La latina de nervi, obicei de care tre’ sa scap, imi dadeau lacrimile si ala langa mine nu stia ce sa-mi faca sa ma consoleze si nu pricepea sa ma lase naibii in pace pana nu-i trag vreo doua palme ca din cauza lui abia vad tabla.

Iar pe drum ne-am plans de mila una alteia s-am zis ca le punem pe mame sa sune sa ne mute inapoi. Asa am intrat eu in casa cu lacrimi in coltul ochiului ca ne-a gasit pe noi sa ne mute una intr-un colt si alta in alt colt iar pe altii care faceau scandal mai rau i-a pus asa cum au vrut.

A…gata. Am povestit dezastrul de azi. Si, scuzati, n-am exprimat eu bine toti nervii mei, dar in momentul de fata s-au mai domolit si s-au transformat in ura pentru neuronii dirigintei (sau neuronul, cum o fi).

Ammm…dah, acum sa trecem si la ce va intereseaza pe voi, am facut un sondaj la care chiar sunt curioasa sa aflu ce credeti, deci o sa astept frumusel rezultatele ca sa vad cum sa va uimesc :)) glumesc, stiu cu cine ramane Marisol a mea :*🙂 dar tot vreau sa va cunosc parerea, doar ca sa stiti, desi despre Ryan n-au fost prea multe pana acum o sa vedeti ca nu e chiar cineva discret care n-are un rol important pentru Marisol.

 

Atlceva…ma chinui sa scot noul capitol si m-am blocat la 1100 de cuvinte si nu stiu ce sa mai spun, dar am deja in cap finalul, nu stiu cu ce sa-l umplu, va suparati daca-i un picut mai scurt?

Va pooop

P.S. Stie cineva Nyan Cat? Ei am gasit in sfarsit jocul si nu reusesc sa fac mai mult de 3500 de puncte si cand vad scorurile alea colosale de 40000000 la sfarsit O.o imi vine sa infig dintii in tastatura :))  http://www.nyanicorn.com/

21 de gânduri despre “Mdah…inca traiesc

  1. deci, mor!!!! serios-iti impartasesc parerea in legatura cu scoala-eu nu am dormit decat 5 maxim 6 ore saptamana asta si sunt terminata…. si sunt sigura ca va fi asa si saptamana viitoare, avand in vedere ca mai am o runda de teza… acum… sa ma iau de tine….. cum (si aici sa nu ma apuc de injurat ca nu ma mai opresc) sa vrei sa ramana frumoasa, desteapta, incanatatoarea, puternica, sarcastica(ai prins ideea, nu???) marisol cu un idiot ca rayen-bine nu e un idiot dar el e al eleei, si sa te gandesti numai sa ramana cu eric… ca ma supar rau de tot…. adica serios!!!!marisol e a lui nathan!!!! mi se pare -si aici o sa fac un pleonasm-cel mai corect posibil!!!!!cam atat am avut de zis, so….. un week-end placut!!!!!

  2. Felicitari! eu nu stau chiar asa bine la capitolul scoala…ehh🙂
    NU SPUNE!! Ma doare capul de Nyan Cat! Aveam o colega la scoala care canta non-stop melodia jocului!! Oribil, am ramas cu traume :)))

Deci...ce parere ai?

