Prostioare in loc de invatat…

Ei, titlul spune tot nu? M-am pricopsit cu un 10 la istorie dupa ce am batut-o pe mama la cap sa ma asculte la 1 noaptea *nebuna de mine* si cu un 9 la fizica (femeieeeee, trebuia sa fie 10! :)) ) si mi-am reparat media stricata rau de tot de aceeasi femeie. Boon, am stat in cap la sport si-am luat 10 si acolo, am luat 10 la Lexic la romana si 8 la liric (nici nu s-a obosit sa citeasca, a naibii) si acu’ se presupune ca invat la teza la romana…detalii :))

image

M-am gandit eu sa va anunt (copilasul de 5 ani din mine urla de fericire) ca weekend-ul trecut mi-am facut timp si pentru O flacara in noapte (cand trebuia sa invat…tot la romana)  si ca weekend-ul asta o pun…aoleu am de facut si comentariu, fir-ar a naibii va pup!

20 thoughts on “Prostioare in loc de invatat…

  1. nu se poate!!!!! deci , tu esti sigura ca nu esto sora mea de mult pierduta???? pentru ca, sincer, si eu fac cam acelasi lucru-,,invat” pentru tezele la romana si la logica, cand eu… stau si citesc ,,prostii”… in fine,slava domnului-cuma i reusit sa faci capitolul???? abia astept sa-l citesc sa vad ce a iesit, dar pana atunci…. succes la invatat!!!!

Deci...ce parere ai?

