Uituca de mine …La multi ani cu intarziere!!!

Uitati-va la mine…cu tot 10-le meu la mate am uitat ca tre’ sa scriu la Biografii ca pe 12 noiembrie s-a nascut…*suspans*…iubita noastra Richelle Mead!!! OMG, how could I fogot?! Adica…e preferata mea si toate cele…chiar trebuie sa incep sa folosesc calendarul din telefon, Google nu e de incredere.

Richelle Mead s-a nascut pe 12 noimbrie 1976.Richelle este cunoscuta ca autoarea seriilor Vampire Academy, Georgina Kincaid si Dark Swan.
Richelle s-a nascut in Michingan si acum locuieste in Seattle.

La noi in tara , Richelle este cunoscuta datorita seriilor Vampire Academy si Georgina Kincaid.
Seria Academia Vampirilor:

  • Vampire Academy
  • Frostbite
  • Shadow Kiss
  • Blood Promise
  • Spirit bound
  • Last sacrifice

Seria Dark Swan:

  • Storm Born (2008)
  • Thorn Queen (2009)
  • Iron Crowned
  • Title TBA

Georgina Kincaid:

  • Succubus Blues
  • Succubus On Top
  • Succubus Dreams
  • Succubus Heat
  • Succubus Shadows
  • Succubus Revealed

SURSA 

Bun, asta a fost copiata. Dar acum, pentru ca am declarat ca e favorita mea undeva mai sus ar trebui sa tin un mic toast (asa se scrie, nu?) cu paharul in mana ca in filme. Deci imaginati-va o bruneto-roscata micuta, cu niste tocuri cat antebratu’ :)) (iubeeeeeesc tocurile) cu un pahar din ala cu picior elegant, purtand o rochie albastra ca alea care sunt la toate petrecerile de fite din filme si vorbind cursiv si increzator pentru ca mie mi-e lene sa ma schimb din blugi si hanorac si sa dau paharul meu butucanos de suc pe cel de sampanie din nu stiu ce cristal valoros. In plus, m-as balbai groaznic.

Imi place Richelle Mead. Acum tre’ sa argumentez, nu? Ei, cu liniuta de-a -capu’ cum zicea regretatu’ meu prof de istorie (n-a murit, doar s-a pensionat, dar mi-eeeeeeee dor de el si testele lui la care copiam usor si cum zicea „Ia zi, Teodora, cum era?” si „Ia sa vedem, va duce bibilica?” sau „Celebra intrebare, de ce? Ca mergeti la mama si ii spuneti ca-ti luat nota proasta si ea va intreaba de ce.”  si  „Asa, domnisoara, vezi ca stii?” – ok, gata momentul nostalgic )

-Pai, imi place ca a reusit sa creeze o eroina pe gustul meu. Adica, nu e o micuta domnisoara in pericol, nu e o baietoasa din aia care-i ia la bataie pe toti (poate doar un pic), e ceva de mijloc. Si nici cum e Elena in TVD, mereu serioasa, pusa pe treaba. Rose si Georgina stiu sa glumeasca. Si nici nu asteapta sa fie salvate decat in ultima instanta. Adica, trebuie sa faca ele pe durele, sa-si bage ele nasu’ peste tot si sa reuseasca ele sa salveze situatia pana la urma. Ce mi-a mai placut a fost ca in ambele serii, desi pana la ultimul volum (aparut in Romania vreau sa zic) mereu ele se implicau, in ultima carte, ambele sunt nevoite sa astepte sa fie ajutate, desi Rose ajunge din nou pe pozitia sa de luptatoare la un moment dat. Imi place ca imbina suspansul cu umorul, ca stie sa atraga cititorul prin multe lucruri marunte cum ar fi cuvinte diferite (n-aveti idee ce incantata am fost de cuvantul „mantra” cand am dat de el in Academia Vampirilor acum cateva luni – ceva de genul „O noua jucarie”) care parca ar fi usor in antiteza adica…mantra – chestie spirituala intr-o carte despre vampiri. Si pentru felul cum contureaza personajele. Nu-i asa ca toate ne-am gandit cat de sexy e Adrian cand intra in camera cu aerul lui degajat si ca un bonus privind sarcastic si ridicand din sprancene? Sau un chip ingeresc ca al Lissei cand e speriata sau incapatanata, nu va ganditi si voi la ochii ei direct? Mie asta imi atragfe atentia din imaginea ce se formeaza in capul meu. Sau la Roman din GK, eu cand il vad (cu ochii mintii, cum zice mama :)) primul lucru la care ma gandesc e o freza din aia smechera, un fel de creasta pleostita pe-o parte care arata asa de simpla si elaborata in acelasi timp, apoi imediat imi vine in cap un botic din ala trist care e asa adorabil la baieti – fixatii d’ale mele. Apoi imi mai place faptul ca reuseste sa includa intr-o care asa multe lucruri, foarte bine mi-a prins GK la geografie si un pic la istorie :)) Parca au mai multa logica cand chiar se intampla ceva interesant, nu doar razboie inutile cum ne spune profa.

Ah, trebuia sa le pun cu liniuta…ei, asta e, acum nu m-oi apuca sa rescriu. Iar acum ma duc la somnik ca mai am un pic si dau cu capul de tastatura ca azi am muncit toata ziua la proiecte si prostii care nu i-au convenit dintr-un motiv idiot profei…femeie nebuna.

Voi ce mai ziceti?

Puuuup :*❤

 

Deci...ce parere ai?

