Noutati…ultimul STW :( + ceva anunturi

Titlul luuuung, dar spune tot.

Azi am dat Delf-ul. Prima faza, aoleu, n-am fost la alianta sa vad in ce clasa sunt…aoleu, aia sunt mari si eu n-o sa fac nimic…apoi in clasa era o fata de a zecea, tot ca mine, singura, fara profa, fara alti colegi, si trei de a opta. Ok, bine, mai bine decat ma asteptam.

Mdah cand a inceput eram ceva de genul „OMG…OMG…nu stiu nimic…” si dupa incepe ala si vorbeste acolo si constat cu o bucurie imensa ca…de fapt…inteleg vorbaria aluia. Imh…dubios.

Si ma apuc sa fac, ma mai opresc din cand in cand sa ma uit la bunaciune care statea in prima banca (eu eram in a doua pe alt rand) si constat *mi-a picat mie pata pe cuvantul asta* ca am terminat prima. Nooo, nu domne, cum sa dau eu foaia prima? Mai stau, mai astept, dau foaia jumatate din clasa, ma ridic si eu o dau, ies si dau de mama pe hol. *WTF? chiar n-are ceva mai bun de facut?* Oricum n-a fost rau ca nu mai cunosteam pe nimeni si n-aveam chef sa umblu haihui pe acolo. Pentru proba orala…hopa, intarzie profele *niste batranele de treaba* si fata care era inaintea mea, care era prima *eu eram a doua, ceva de genul „OH, GOD, macar scap repede…dar daca o sa fie greu? aoleo, tre’ so intreb ce-a facut pe asta” * se foia prin fata usii.

Cand apar in sfarsit zic „Las’, o ia pe ea prima, apuc s-o intreb ce-a facut si abia apoi intru…de unde. „Primele doua, intrati” FUUUUUCK!

In fine, trec si peste asta, ma laud la mama ca a fost usor, bla, bla si apoi merg cu ai mei sa iau cadou pentru cutarica. Ei, normal, am pus manuta pe niste jambieri. Si mi-a si ramas inimioara la niste cercei super-ultra-mega cute cu pisicute negre, stelute negre si zaruri albe *set din ala de trei perechi* dar degeaba m-am milogit de mama. Oricum, mi-a promis ca-mi ia dupa ce-mi dau gaura *da’ mi-e friiiiica! si totusi vreau…da mi-e friiiiiiiiiiiiiica!*

Dupa am mers dupa nu stiu ce si am ajuns la carrefour care, apropo se transforma intr-un mall cu deschiderea joi si n-a vrut nici de acolo *singurul Meli Melo* sa-mi ia cercei/bratara si cand am intrat am dat nas in nas cu „Despartirea” din cercul secret si ce m-a uimit a fost faptul ca tata a vrut sa mi-o ia. Deci mi-am incolacit labutele pe dupa el spunandu-i ce tata bun e. Si in mijlocul magazinului era un fel de … raft-cutie cu ursi mari din plusi. M-au apucat nostalgiile ca absenta unui astfel de urs mi-a marcat copilaria, iar mama a luat-o de buna si l-a stresat pe tata sa-mi ia urs. Tata ca nu, ca de Craciun, mama ca nu, ca n-o sa mai fie de Craciun, tata ca ce? mai am 6 ani, mama ca nu, ca ea *adica eu* n-a avut cand era mica, pana la urma ramane ca tata.  Apoi se trezeste mama sa-l mai bata la cap si pana la urma cedeaza. Eu, disperata sa mananc ceva, eram dispusa sa renunt, dar acum il voia mama. Cum sa nu fac ce vrea mama? M-a plimbat tot magazinu’ cu un urs gigantic in brate…

___________________a fost scrisa ieri___________________

Offfff…saptamana viitoare teza!!!! Deja mor de frica. In alta ordine de idei…PARTY ONLINE si o sa tina toata luna noiembrie…stiti de ce? Sa va spun de ce????>>>>>>>>>>>>>>AM LUAT 10 LA MATE!!!! La MATE!

Mdah…exces de bucurie…dar asa tre’ sa fii cand ai parte de miracole, nu?

15.Spune-ne cum ti s-a parut aceasta provocare, si daca ti-a fost greu sa fii sincer in raspunsurile tale.Ce crezi despre persoana care a facut aceasta provocare? A fost ea prea tupeista pentru ca ti-a cerut sa spui adevarul?

Pai nu mi-a fost greu…sau nu sunt genul care se gandeste la toate detaliile (gen „Daca nu mai am cititori?” „Daca se supara ca zic asta?” ), intr-adevar, cand scriu ceva eu scriu astfel incat sa nu jigneasca si sa nu enerveze pe nimeni, nu-mi place sa ma cert, iar cu sinceritatea…daca-mi oferi un subiect pe care nu mi-e frica sa-mi spun parerea iti zic tot ce vrei, asa a fost aici, desi in general sunt o persoana care pastreaza multe secrete de toata lumea, stiu sa le pastrez sau sa le folosesc in favoarea mea.  Imi plac oamenii cu tupeu, care au curaj sa sustina anumite lucruri sau sa infrunte anumiti oameni, normal ca nu m-au deranjat intrebarile ba chiar m-au facut sa ma simt bine – ca si cum mi-ar lua cineva un interviu si as fi vreo persoana importanta. Si nu spun asta doar pentru ca Lexy e prietena mea🙂

OMG. Nu cred ca e ultimul, te rog sa nu fie ultimul! Despre ce o sa mai scriu eu cand nu am despre ce scrie?! Bine, acum sunt si cu scoala…m-am pus serios pe poezii din cauza concursului ala la care particip si sper sa castig Rosu de rubin…ei, azi va postez si o poezie pe care am scris-o in seara asta tinandu-mi in brate micul meu urs gigant. (Ceva gen „forever alone” ca e poezie de dragoste pe care-o scriu tinand un urs in brate…mdah :)) )

 

10 thoughts on “Noutati…ultimul STW :( + ceva anunturi

  1. deci, zau ca tu nu esti sanatoasa!!!!! in loc sa dai si tu ca lumea delful in primavara ca oamneii normali(ca mine adica!!!!) tu il dai cum , si in preajma tezelor… zau ca nu esti sanatoasa!!!! atunci te pregateai si pentru bilingv….. offff… in fine , ne anunti si pe noi ce nota ai luat, nu???? si, dupa teze-pentru ca ma indoiesc ca poti si ai timp sa scrii acum-ne aduci si noua un capitol din o flacara in noapte???? te rugaaaaam!!!!!!!

    • La O flacara in noapte am reusit sa scriu jumate’ da de saptamana viitoare abia o sa dau pe aici ca incep cu toate si nu termin pana in decembrie :)) stiu ca nu-s sanatoasa :)) m-am convins de asta cand am inceput aseara sa vorbesc cu ursu :))

  2. Hey, din moment ce s-a terminat, inseamna ca poti creea o noua provocare pe care sa o dai mai departe!🙂 ma bucur ca a fost bunicica cea pe care am facut-o eu🙂

Deci...ce parere ai?

