Ciudatenii :))

Ok, nu-i neaparat un titlu potrvit, dar in lipsa de inspiratie…:))

In primul rand, LA MULTI ANI!!!! Mihaela, Gabriela, Mihai,  Gabriel oricare sunteti pe acolo🙂 Nu am facut postul asta cu un scop anume…a, ba da, vreau sa va anunt ca am chef de scris ceva si mi-a tot stat capul la un oneshoot.

Deci azi a fost frumos!!! Cred ca e una din zilele alea in care chiar nu mi-as da clasa pentru nimic in lume. Toata lumea e asa dragutaaaaa! Bine, sunt cam euforica :)) Poate fi de la faptul ca Gabriela (aka Adriana, da e ziua ei deci…) s-a hotarat sa aduca doua cutii de vreo 30 de bomboane cu…lichior. Si din a doua cutie am mancat impreuna vreo jumatate, la romana abia imi tineam ochii deschisi :)) Si dupa am avut o ciudata stare de fericire si de genul ala de „impartit iubire”, pe care-l vedeam aluia-i trimiteam pupici :)) era tot o fericire pe mine, n-am mai fost asa vesela de o gramada de timp deci in fiecare zi tre’ s-o pun sa-mi ia bomboane :))

Si ce-am mai facut azi…am combinat cuvinte din franceza, engleza si romana (lipsa de ocupatie – chiar daca tema la fizica ma astepta) m-am batut cu pisica pe calorifer ca nu ma lasa sa-mi tin picioarele pe el…am intrat in panica ca nu am timp sa-mi fac comentariul, apoi la scoala nu mi-a trebuit comentariul, toata ziua am ras la scoala, unica exceptie: fizica la care s-au pus 2 de 5 parca sau era doar unul? Eh, nu conteaza.

In plus cred ca am pus vreo 2 kilograme…o treime de punga de cipsuri (cu carnaciori de bere, yooppy!!!) vreo 20 de bomboane, in total, un sfert de sandwich si un corn cu iaurt…plus sunca si oua dimineata plus cartofii prajiti pe care-i face mama acum :)) M-am gandit eu ca daca tot urmeaza tezele bag multa ciocolata ca asa sunt eu cand sunt stresata, in plus vine si craciunul acuma, mancaruri grase si asa mai departe…mai bine incep dieta dupa anul nou :))

Eu am o gramada de teme acum, voi ce mai faceti? Apropo, luni duc si tema cu Claire la romana, vreau sa vad ce-mi zice😀 atat ii trebuie, sa mi-o critice mie pe Claire :)) Ceea ce imi aminteste, inca n-am reusit sa termin al saptelea volum din cauza temelor…altceva…duminica tineti-mi pumnii pe la 11, dau Delfu, cine a mai dat, cum e cu proba orala la A2? Iti pun ele intrebari sau poti sa-i dai inainte sa-i spui tot ce ai in cap? si cu aia de intelegere a unei inregistrari? Bine, daca ati putea sa-mi ziceti cum e la …cam tot, v-as fi recunoscatoare, dar daca e de rau…mai bine nu-mi ziceti :))

 

6 gânduri despre “Ciudatenii :))

  1. In primul rand, bafta pentru duminicaaa!! eu o sa tii tin, daca vrei zic si-o rugaciune! da sunt sigura ca o sa treci fara probleme🙂
    Apoi, nu cred ca o sa comenteze ceva.Eu am povestit in testul initial Spulbera-ma iar fosta mea colega noua bff a scris despre una din cartile lui sandra brown :)))

        • eu n-am citit ca mama le-a pus sub lacat pana acum vreun an ca a zis ca-s prea mica :)) da’ dupa ce termin cu listuta mea ma apuc de un roman -doua de Sandra

        • da da si mama zicea la fel :))) acum nu mai e o problema, ai sa vezi ca incet incet te slabeste si nu mai comenteaza atata, e mai greu pana treci de perioada asta 13-14 ani. vorbeste matura de mine care face acusi 16 desi nu vreaaa!!!
          oricum,sa ne intoarcem la subiect🙂 ma intrebase maicamea daca am sai dau vreo carte de dragoste de pe la mine si am intrebat-o ce fel de dragoste, de aia de copii care se indragostesc in tabara sau de aia asa mai…aaaa, gen georgina K. – stii, e exact acelasi lucru ca si cele de sandra. sunt vreo 4 tipuri de carti de dragoste, gen primele de care am spus, apoi cele mai soft, apoi georgina si sandra, iar la urma gen cum e cele 50 de vicii ale dl grey. Asa ca, i-a si citeste fara grija :)))

        • deci nu-s asa perverse :)) maica-mea nici nu stie ce e in georgina K abia a citit Academia vampirilor si a comentat ca prea se dadea la toti Rose (WTF?! ) :))

Deci...ce parere ai?

