STW…si d’ale mele

14.Vrem comentarii si vrem vizualizari. Va dau ca exemplu cateva categorii.Cei care se recunosc in ele sa recunoasca.

”Vreau sa am multi vizitatori si ca sa imi fac reclama ma duc pe toate blogurile care imi vin in mana si las linkul blogului meu.Sigur asa ma voi umple de urmaritori.”

”Nu am nici o idee ce e de capul acestui blog cu povesti, dar totusi ma duc la ultimul capitol postat sau primul dintr-o serie si las un comentariu in care ii lau extraordinarul fel de a scrie si cer o continuare cu multe semne de exclamatie, ca sa se vada cat de doritor sunt, si sper ca atunci cand respectivul scriitor va vedea mesajul sa intre si la mine pe blog si sa imi citeasca povestile.”

”Vad un cometariu nou , de la o persoana a carei blog nu l-am mai vizitat de foarte mult timp.Hmm, hai sa ma duc pe la el si sa ii las un com plin de scuze cum ca am fost la scufundari in Marea Mediterana si nu am putut citi ce a mai scris.Ii reamintesc totusi sa treaca si pe la mine ca doar nu m-am obosita degeaba sa scriu mesajul asta.”

”Ce porcarie de fic.Nu imi place deloc, dar nu ma lasa inima sa ii zic scriitorului ca e un mare ratat si ca polueaza netul cu porcariile lui de povesti.In schimb ii zic ca scrie bine si ca imi place foarte mult, desigur, nu uit sa las linkul blogului meu la sfarsitul comentariului.”

”Vai, nu pot sa cred ca nu am vizitatori! C e sa fac, ce sa fac? Gata, stiu! Ma duc si fac un post in care ii anunt ca inchid blogul, nu din cauza ca duc lipsa de vizualizari, ci un motiv foarte tragic cum ca mi-a murit cineva din familie si sunt foarte devastat, fortandu-i pe oameni sa lase un com si sa imprastie vestea depsre blogul meu.Oricum majoritatea li se vor face mila de mine si ma vor ajuta sa trec peste tragedie aducandu-mi blogul la un alt nivel.”

”Hmm, cum naiba sa fac rost de comentarii? pentru ca nu am o idee mai buna, ca aceea de a citi si a-mi imbunatati stilul de a scrie ,decid sa imi fac mai multe conturi pe wordpress si sa imi las singur comentarii la capitole! Asa sigur voi atrage lumea sa citeasca.”

”Sunt la inceput, dar citesc ficuri de ceva vreme.Ca sa ma lansez in forta ma duc pe blogurile mari si faimoase si ii lingusesc la greu pe scriitori, sperand ca imi vor face si mie reclama, ca na, doar suntem colegi ce naiba!”

Biiiiiiiine (incep sa fac un tic din asta) nu e om care sa nu fi facut ceva din astea, nu?

”Vreau sa am multi vizitatori si ca sa imi fac reclama ma duc pe toate blogurile care imi vin in mana si las linkul blogului meu.Sigur asa ma voi umple de urmaritori.” 

Ceva de genul asta am incercat eu in primele zile cand scriam, doar ca eu pe ce site mergeam, pe ala lasam un link, indiferent ca era sau nu de fic-uri :)) Dupa m-am prins eu ca ar trebui sa las link pe bloguri pentru asa ceva, apoi mi-am dat seama ca ar trebui sa verific si cand a dat ultima data nenea un semn de viata ca sunt unii care termina ficul si dupa nu mai dau pe acolo pentru ca fac cate un blog pentru fiecare fic in parte.  Si abia apoi m-am gandit eu ca n-are rost, ca nu scriu pentru vizualizari si comentarii (desi imi place sa le vad numarul crescand) ci pentru ca ma pasioneaza. Acum cand citesc ceva si vreau sa comentez mai las linkul pentru ca daca vrea sa intre la mine, intra, daca nu, eu am incercat, insa las linkul cand imi place ce citesc, cand ma gandesc ca mi-ar placea sa vorbesc cu persoana respectiva sau ca m-ar ajuta intr-adevar parerea sa, nu strica niciodata sa-ti faci prieteni, nu?

Sunt destul de mandra sa spun ca la celelalte nici nu m-am gandit vreodata. Si spre apararea mea, si ce am zis mai sus, cand eram un copilas prins in mania Twilight l-am folosit „abuziv” acum am ramas la link-ul ca si o semnatura si o mini-invitatie. Rareori mai si rog „treci, daca vrei si pe la mine” si doar ca sa specific, urasc! Urasc! Urasc! Linguseala, cum sa te duci sa-i torni minciuni omului cand, de fapt, nici n-ai citit?! Mai bine tac decat sa fac asta.

Altceva…sunt inghitita de teme…Ajutoooor! Va rog salvati-ma! (era cat pe ce sa scriu gresit din cauza lor :)) ) si se presupune ca asta fac acum, dar nah, viata e scurta, de ce sa scriu la romana cand pot sa scriu pe blog? In alta oridine de idei, cred ca acum cand ma intreaba cineva unde invat ii zic asta in franceza +plus dau vreo 15 randuri de date despre scoala mea, la cat de mult le-am repetat in ultimele zile, nu le mai uit cat oi trai.

Maine dau test la mate…”Ura!!!”  De fapt…chiar URA!!! am obtinut subiectele…si o sa mor cu ele in brate ca n-am niciun fel de chef sa le rezolv :))

Voi ce mai faceti? Ce mai ziceti? Eu am luat 10 la istorie, am un carnet asa dragut… 10,10,10,9,10,10,10,5,10,10,8,10,10,9,10,10,8, 10

Vorbesc serios, 8,9, se accepta, 5 deja ma zgarie pe creier :))

Va poooop pe toti!

6 gânduri despre “STW…si d’ale mele

  1. Hehe, ma bucur ca te-ai indentificat in situatiile date🙂 asta era si conceptul provocarii, sa vad care are tupeu sa recunoasca, bravo!
    Asai draga Rya, ai niste note teribile, ingrozrtoare…….nu vrei sa facem schimb? :)))))
    Phai, eu am maine Fizica si Chimie si Mate in aceasi zi!! Teribil. Mai ca dau si un test la BZR….unde e vacanta aia, huh??

  2. stiu exact ce vrei sa spui….deci, exact acelesi note am si eu… doar ca nu am 5 si am cred, ca la cam fiecare obiect am cate u 9… cea ce e groaznic si scade mult increderea in mine… si ca sa -ti arat cat de mult ne asemanam, si eu se preupune ca fac la romana… da ioc, bunica face….

Deci...ce parere ai?

