STW ^_^

13.Ai intrat vreodata pe wattpad? Daca da, inseamna ca stii ce e aia ”infectia ficurilor”.Ultima ”achizitie” a obsedatelor e formatia alacatuita din 5 baieti, One Direction.Baietii au fost sinceri cu fanii si si-au dezvaluit unele fobii sau hobby-uri, dar acestea au fost exploatate pana la refuz transformandu-i in niste ciudati cu probleme mintale. I-a de exemplu un actor al carui personaj il folosesti in ficurile tale si spune-ne ce ai simti daca ai vedea peste nopate cum e transformat intr-un paria pe motiv ca a fost sincer.Ai face ceva sa opresti asta? Si ce parere ai mai exact despre situatia in sine?

Wattpad a ajuns si la mine, desi am observat ca raman cam in urma cu anumite chestii…Oricum, sunt inscrisa si acolo, dar e doar un mod de publicitate, nu am postat decat un link catre acest blog, in cazul in care da cineva peste el.

Si mie-mi place One Dircetion (in special Liam si Niall *fangirl scream*) dar nu la modul -obsedata.

Cred ca singurul actor la care ma bag imediat sa sar in apararea lui e Ian Somerhalder…stii e ciudat, majoritatea sunt ori cu Twilight, ori cu The Vampires Diaries, citesti una si zici ca e cea mai tare…eu am citit prima data Twilight si mi-a placut mai mult TVD, cum vine asta? Sunt eu ciudata sau mai sunt si altii?  Oricum, e aiurea rau de tot sa se barfeasca despre tine, sa auzi peste tot cum lumea comenteaza despre ce-ai facut, chiar si ce n-ai facut pentru ca oamenilor le place sa inventeze, apoi sa ai curajul sa iti spui temerile in fata tuturor e si mai naspa cand vezi ca lumea incepe sa comenteze. Deci sunt sigur impotriva lor.

Deci...ce parere ai?

