Diary

Am avut un chef ciudat de dezbatut subiecte azi…dar ca sa vezi! Acum cand in sfarsit am posibilitatea sa si scriu acele idei, comentarii etc,  nu mai am nimic…

Deci o sa ma apuc sa scriu despre ceva la care m-am gandit de foarte mult timp.

Nu stiu cate dintre voi ati avut, sau daca aveti, eu insa am avut sigur mai mult de 10. E vroba de jurnal. Daca ati avut asa ceva, atunci chiar va rog sa va uitati printre filele de la inceput scrise cu ani in urma, cu scrisul mai neingrijit, mai mare, mai butucanos, cu urmele lasate de pixul/stiloul care aproape trecea prin foaie de mult ce apasam pe ea.

Mie-mi place sa ma amuz de ce fantezii si ce prostioare scriam eu cand eram micuta…treceam in jurnale in primele zile toate nimicurile, apoi dupa doua saptamani, saracul, zacea intr-un colt intunecos de sertar asteptand sa-l mai bag in seama. Cred ca de vreo doua ori pe an schimbam jurnalul…fie pentru ca mi se parea ca nu arata cum trebuie, fie pentru ca nu-l mai gaseam…iar cand mama nu mai era dispusa sa-mi cumpere cine-stie-ce carnet colorat pe care-l ochisem in acea perioada, sapam prin sertare dupa vechi caiete cu spira sau colorote sau vechi jurnale, rupeam foile scrise de mult timp si incepeam unul nou. Caietele le decoram mereu cu toate desenele de care-mi aminteam, nu eram eu vreun Picaso cu creionul in mana, dar nici chiar rau n-am stat la capitolul asta.

557681_556162284409244_407307214_n_large

Am avut mai multe…feluri de jurnale. Genul in care scrii tot, TOT ce se intampla in viata ta – m-am lasat de astea pentru ca mi se parea ca devin plictisitoare toate toate povestioarele, genul in care desenezi, scrii citate si mesaje, din cand in cand cate ceva despre mine si apoi l-am avut pe asta de acum.  Era un simplu caiet format B5 (din ala cat un manual din alea mici cum era ala de mate din 5-8, jur, urasc manualele mici, sunta asa groase! Alea mari macar par subtiri…) pana m-am hotarat eu sa-l fac jurnal. Acum numai sa puna cineva un deget pe el si explodez. In primul rand ca daca-l citesti ori crezi ca-s emo ori vreo depresiva singuratica, asta pentru ca in el scriu cel mai des cand sunt suparata…daca am motiv sa fiu vesela ori scriu aici, ori pe facebook.

Tumblr_m00pbz2lec1r9k77ho1_500_large

Si acolo se gaseste pesimismul din mine sa filozofeze despre viata, deci nu e tocmai un caietel vesel. Insa am pe acolo o gramada de mesaje din alea optimiste pe care le scriu cand n-am ce face si o gramada de alte desene si citate pe care le adun in jurnal ca sa nu mai incarc memoria laptopului.

Deardiary_large

Motivul pentru care am jurnal.

Pai e simplu. E mereu acolo. Indiferent cat de multe ii spui el nu se inchide si te lasa singur cu tot ceea ce ai de spus.

E faptul ca atunci cand esti la pamant, ai nevoie sa spui cuiva tot ce ti se intampla fara sa-l impovarezi, de fapt,  si pe el cu problemele tale ca a apoi sa te simti vinovat.

Si in plus, toata lumea are secrete, nu?  Daca stii sa ascunzi jurnalul, atunci ai pe cineva caruia sa-i spui totul, in cel mai mic detaliu.

(Pe deasupra, iti formeaza scrisul si modul in care compui, chiar si profunzimea gandurilor.)

Si cel mai mult ma entuziasmeaza ideea de a scrie pur si simplu. Sa scrii, sa descrii, sa-ti imaginezi, toate pot intra intr-un jurnal.

Si va las cu o melodie…

P.S. Va place semnatura?

7 thoughts on “Diary

  1. Si eu am avut jurnale in prostie , si acum mai am vreo doua aruncate pe nu stiu unde :)) m-am lasat de scris in momentul in care am vazut ca din micile mele rabufniri poate iesi ceva ce asi putea impartasi si cu alte persoane.Compuneri, poezii, ficuri, toate le-am scris pe baza unor intamplari care si-au lasat amprenta asupra mea. Si mai e si faptul ca nici nu stii cine poate pune mana pe el, asa ca prefer in schimb sa scriu pe blog orice tampenie prin care trec – si primesc si raspunsuri incurajatoare🙂 – si in one-shooturi si continuari. E super fain asa, pentru ca nimeni din anturajul meu nu stie de blog – ok, inafara de familie dar ea nu se pune – si nici nu o sa stie.
    Imi place! Cum ai facut-o? Asi vrea si eu ceva asemanator🙂

Deci...ce parere ai?

