Post despre…nu stiu despre ce e

Booohooo! Stiu, am innebunit…

Ok, poate n-am innebunit, doar m-am plictisit. Stiti care e singura parte buna la scoala? Pe acolo mai sunt si prietenii…toti avem grupul ala cu care ne place sa stam ca ne inveselesc, ca sunt amuzanti…in fine, intelegeti voi. Cred ca astia doi (nu dau nume, li se urca la cap daca citesc) o sa-mi lipseasca cel mai mult…ah stai, devin sentimentala.

Ok, tre’ sa fac proiectul la engleza (cu cea al carei nume nu l-am dat mai sus) si dupa ma uit la un film de groaza pe care „aceeasi” tre’ sa-l aleaga. Si venind vorba de filme de groaza, de cateva zile avem un bec in clasa, care se intampla sa fie exact deasupra mea, care ba se aprinde, ba se stinge…si de cand am zis faza cu „bantuie blogul” acum cateva zile aceeasi „cea” de mai sus spune ca becul e bantuit…din cauza asta ne-am petrecut toata ora de bilologie luni razand.

 

Si becul ala se trezeste in cele mai proaste momente, de pilda cand asculta la fizica. Si se mai gasesc si idioti care sting lumina cand copiem tema si dai si scrie cuvinte peste cuvinte (ma rog, cifre ca scriam la fizica) fara sa-ti vezi creionul…treaba-i asta?!

Ne-au venit…adica nu ne-au venit, doar ne-au fost semi-corectate testele la chimie, se presupune ca cea mai mare nota a fost 7,50…am luat 6,50 uiiii, a doua nota de sapte din viata mea!!!

Oficial, urasc clasa a opta…

S-am dat test la franceza si am stat cam 40 de minute da’ eu l-am terminat in 15 si prost am facut, a trebuit sa soptesc astora din jurul meu (fata-spate-stanga-dreapta) …

Tata m-a certat ca el a intrat pan’ balarii sa-mi aduca dovleac si eu nu l-am luat la scoala si nu m-a lasat sa-i zic ca dovleacu’ e pentru joi…of parintii astia.

Iiii…m-am bagat si la cangurul!!! si am niste saptamani varza…in primul rand, urmeaza tezele, iar teza la mate e in aceeasi zi cu cangurul (idioata programare) si n-am fixat teza la romana ca profa n-a venit de ceva timp ca are nu stiu ce probleme, teza la geografie se presupune ca e pana in 25 noiembrie, dar nimic concret… Am dat un test la istorie. Eu ma culcasem linistita ca am temele facute, ca stau linistita si pe la 11 intru pe facebook si apar pe acolo „Ba, ati invatat la istorie?” „Dam test si la istorie si la franceza?”

„Las’ ca data trecuta m-am chinuit sa invat si toata lumea a copiat, pot si eu de data asta.”

Ascund eu frumos caietul, nici nu ma deranjez sa citesc, nimic…apoi intra si incepe sa se plimbe prin clasa…

Cu chiu cu vai am capiat vreo 3-4 randuri si dupa ce am dat lucrarea m-am complimentat pentru memoria excelenta pe care o am ca am putut sa retin din clasa…a patra razboaiele daco-romane :)) Dar a fost frumos, l-a prins pe ala din spate copiind, toata clasa tacere! Merge ea frumos la catedra sa-i puna 1, ceilalti erau ceva de genu’ ” hai sa am grija, daca patesc si eu asa” iar eu cand am vazut-o la catedra…dai ri rasfoieste caietul si intoarce-l si rasuceste-l si tot n-am gasit lectia aia fir-ar ea sa fie…Ce ma intereseaza pe mine ca Augusti era nu stiu ce guvernator…oricum e mort!

Si maine mergem la scoala de la 1 jumate’ si cand am aflat am programat filmul de groaza, eram ceva de genu :

image

Si apoi apare profa de latina care-i tinea locul dirigintei (aparent stie toate limbile profa de latina) si ne da proiectul de Halloween, noi care eram obisnuiti ca de Halloween la engleza nu facem nimic, eventual ne punem niste cornite, o masca sau profitam sa ne imbracam cum vrem…

image

Voi ce-ati mai facut?

Va pupicesk :*

Rya

4 gânduri despre “Post despre…nu stiu despre ce e

  1. This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I’ve shared your website in my social networks!

  2. Asa cum a spus prietena mea cea mai buna rya mai sus,intr-o postare anterioara ,sunt o vizitatoare fidela a blogului mai nou:).Motivul….nu stiu…urmaresc blogul pentru ca pur si simplu imi face placera sa citesc ceea ce scrie.In viitor o vad o foarte buna scriitoare ,iar daca ceea ce spun eu se va adeveri eu voi cumpara prima cartile ei si nu doar pentru ca sunt prietena cu autoarea:D ,ci pentru ca modul in care scrie ma atrage.In concluzie imi place sa fiu un observator tacut:* .

Deci...ce parere ai?

