Good vs Bad (prima parte din „Iubiri din carti”)

🙂 V-ati gandit ca e vreo noua poveste, nu? Nu stiu de ce dar am inclinatie spre chestii triste zilele astea…poate fac un oneshoot.

Oricum, revenind la subiect, v-am promis acum ceva timp ca voi face o „comparatie” intre ce aleg personajele din carti si ce ar trebui (dupa capul meu) sa aleaga de fapt. Asta nu inseamna ca nu sunt deschisa cu cei ce nu imi impartasesc parerea, chiar mi-ar placea sa va vad cum sustineti fiecare pe cine „iubeste” mai mult, calitati, defecte, motive, toate insirate. NU ne luam la cearta pe aici cine e mai bun si cine mai putin, pur si simplu trantim aici pareri. Cine e de aceeasi parere cu ce am scris, e bine-venit sa mai adauge intr-un comm, cine are alta parere, e la fel de bine-venit sa-si caracterizeze personajul preferat.

Ok, am scris mini-prologul, cam asta e regula de baza: nu ne certam/insultam din cauza personajelor si nici pe acestea nu le insultam,ok? In fond, cartile (seriale in unele cazuri) sunt facute sa ne simtim bine, sunt o sursa de fericire, nu ma acuzati ca exagerez, intr-o zi ploioasa, plina de teme, teste, ore grele sau profesori irascibili, cand ti se strica mp3-u si nu mai ai baterie sa joci Angry Birds sau Fruit Ninja in locul temelor, cand nu mai e ciocolata iti prinde bine sa iei o carte in mana sa te trantesti pe un scaun si sa te pui pe citit ignorandu-i pe toti ceilalti?

Bine, iata pe cine arunc eu in ring pentru prima data, aviz Lexy…(tobele)…Dimitri Belikov si…(tobe mai puternice) incredibilul, superbul, absolut minunatul, stai ca se presupune ca sunt la inceput impartiala… Adrian Ivashkov!!!!!!

*sa aud tipetele, fetelor!*

Ok, bine, proasta alegere, am fost la inceput team Dimitri deci n-o sa iasa chiar asa cum ar fi fost sa zicem intre Stefan Salvatoare si („fingirl scream”) Damon Salvatore, dar nu puteam sa nu incep cu ei🙂

Asa, deci il stiti pe Dimitri, toti. Iubitul lui Rose, mentorul lui Rose, bla bla bla. Nu tinem cont de vechimea relatiilor si de cat de puternice sunt. Ca si cum am fi la un show din ala cu persoane care-si cauta iubit/-a.

Eu tin cu Adrian!!!! Primul motiv: m-am saturat de conceptul de „basm” din carti, de printul perfect venind in salvarea printesei – Rose n-are nevoie de salvator dar nu asta conteaza. Dimitri il intruchipeaza pe acest print si poate si asta are un anumit…impact asupra mea.

Oricum, Adrian…de ce Adrian. Pai, in primul rand pentru ca el nu o mai trateaza pe Rose ca si cum ar fi din portelan, e ingrijorat – mereu – dar nu atat incat sa devina obsedat de posibilitatea de a i se intampla ceva. Ca are atatea fete la dispozitie, totusi singura pe care chiar o iubeste e EA. Imi place ca pentru ea incearca sa se schimbe, imi place ca lupta pentru ea. Imi place ca nu accepta usor cu scuza „Orice ca ea sa fie fericita” faptul ca a pierdut-o. Imi place ca nu e ca Dimitri, ca e mai real, adica unde vei mai gasi un baiat care sa nu-ti reproseze niciodata nimic, din contra! El insa ii accepta lui Rose atat de multe pentru ca o iubeste, insa nimeni nu poate indura la nesfarsit si in final, nici el. Asta imi place, nu sta dupa ea pentru totdeauna precum Dimitri.

Si inca ceva. E egoist. Egoist intr-un mod romantic, intr-un mod in care m-ar face sa-i sar in brate la prima ocazie, sa-mi lipesc buzele de ale lui si sa nu le mai iau de acolo vreodata pentru ca genul asta de egoism e acela care iti arata ca esti speciala pentru el. Ca n-ar renunta la tine. Poate si felul in care gandeste Dimitri, ca o ajuta nefiind cu ea este ceva romantic, dar…Mie-mi suna ca si cum renunta, in timp ce Adrian ar fi luptat. Nu ar fi lasat-o sa plece, riscand chiar sa-l urasca (acum incep sa ma iau dupa The vampires diaries deci ma opresc ) daca ma gandesc bine, toti cei care-mi plac mie au genul asta de egoism atragator…

Imi place Adrian pentru ca atunci cand apare in carte primul lucru la care ma gandesc este Chase Crowford cu un zambet din acela viclean-rautacios-super sexy si o privire ironica-amuzata si este un gand absolut minunat!!!

Apoi mai e si faptul ca el, in principiu, nu e baiatul pe care parintii l-ar accepta cu usurinta, insa desi se comporta ca orice nesimtit, cand vine vorba de Rose e asa de dragut, chiar dulce, ar face orice pentru ea, ar ajuta-o cu tot ce ar putea, imi place ideea ca o fata reuseste sa schimbe un baiat. Imi place sa visez la asta, iar cu el asa a fost, din cauza asta, daca as fi in locul lui Rose, la el m-as duce.

Stiti de Battle of Crushes, nu? Parca am scris si eu despre asta, logic ar fi fost sa incep cu Damon, doar el e locul 1, nu? Ei bine, pentru Damon m-am bagat si eu in proiectul asta, deci stiti cine o sa fie una din cele trei bloggerite care o sa faca postarea despre Damon?! Obsedata de mine :)) Deci pregatiti-va pentru un post kilometric si sentimental in saptamanile urmatoare de la care o sa cer lacrimi!🙂

Acum, incepeti! Ce mai aveti de spus despre Adrian? Ce ati vrea sa ziceti „pro” Dimitri?

Rya

9 gânduri despre “Good vs Bad (prima parte din „Iubiri din carti”)

  1. Da! da! daaaa! nu cred ca mai e nevoie sa zic ceva, ai spus tu deja tot :))) Sincer nu am intalnit pe cineva pana acum care sa fie team Dimitri, sa il iubeasca atat de tare precum il iubim noi pe Adrian.Oricum, baiatul asta e unicat, so.. :))
    Ohoo, Damon deci? Eu m-am bagat pentru Will, sper ca saptamana viitoare cand se vor afisa rezultatele sa ma vad si eu pe lista🙂 Iti zic cu mana pe inima, Will il intrece pe Adrian cu acel 1% care te inebuneste:X Pe bune, pune mana pe cartea asta si ai sa vezi ce vorbesc🙂
    Si apropo, sa-i uram la multi ani lui Dimitri ca azi e ziua lui🙂

  2. deeeci… poate o sa va par patetica, dar EU sunt team Dimitri, pentru ca pur si simplu… e el… pentru ca e sufletul pereche al lui Rose, pentru ca, dupa parerea mea, Dimitri o intelege mai bine pe Rose decat ar putea sa o inteleaga vreodata Adrian-desi, trebuie sa recunoastem-e si Ivanckov o bomboana…. insa, personal il prefer pe Dimitr-si va rog ca pentru asta sa nu aruncati cu cine stie ce lucruri in mine…si, e ca si cum Bella l-ar alege pe Jacob in loc sa-l aleaga pe Edward, si, daca nu ma insel, amandoua sunteti team Edward. nu????Rose s-a indragostit de Dimitri, nu e ca si cum ar fi putut face ceva impotriva lui, nu???? asta e parerea mea… si in fine, o seara placuta….

    • :)) Stai linistita, nu arunca nimeni cu nimic🙂 Fiecare cu versiunea lui, la Twilight, daca ar fi aparut un personaj gen Adrian as fi fost instant team *acel personaj* pentru ca nu-l agreez pe Edward prea mult, dar tot mai bina ca Jacob, parerea mea. Si da, probabil de asta nici nu e Rose cu Adrian, daca ar fi ei doi suflete pereche atunci ar fi fost impreuna🙂 Dar asta nu inseamna ca nu-mi doresc sa fii fost cu el…ah sunt geloasa pe voi astia care nimeriti sa va placa fix de personajul cu care ramane protagonista! Eu sunt totdeauna invers :))

Deci...ce parere ai?

