STW si semn de carte super-cute…si tutorial pentru el

11.Sa lua cuvantul ”prietenie”.O gasesti acasa, la scoala ,pe strada, defapt, iti poti face prieteni oriunde. Dar cum privesti prietenia atunci cand esti pe blog, intr-un mediu virtual? Ai gasit pana acum persoane care sa le poti numi prieteni? Ai trecut peste bariera aceea a geloziei si ai vazut ce se ascunde in spatele ecranului? Sau crezi ca prietenia intre doi scriitori in blogsfera este imposibila?

Pai am cativa prieteni pe aici, persoane chiar de treaba si cu care-mi place sa vorbesc…cum am mai spus, nu am fost niciodata genul care sa fie gelos pe creatia altcuiva, normal, imi doresc sa fie si a mea apreciata dar sa condamn pe cineva ca are mai multe vizualizari sau este mai popular mi se pare absurd.  Oricine imi urmareste blogul si oricine a vorbit cu mine cred ca poate sa spuna, nu urmaresc sa rapesc vreun cititor vreunui blog, initial blogul a fost facut pentru ca am vazut ca poti sa legi prietenii online (pe langa motivul, evident, ca-mi place sa scriu) si ca poti sa discuti  cu alti oameni despre ceva ce va place amandurora.

Si…! Am gasit ceva dragut pentru voi! Acum…stiu ca toate preferati sa folositi semnele de carte primite cu cartile, dar pentru cartile care nu au asa ceva am gasit ceva super ultra dragut pe Facebook si trebuie sa pun aici, ca doar e blog cu carti deci chestia asta se incadreaza!

Deci asta e tutorialul, cine se pricepe un pic la origami (mini-pasiunea mea ascunsa🙂 ) si chiar cine n-a mai facut asa ceva vreodata, cred ca poate sa incerce, nu stiu cum e cu floarea aia, inca ma mai chinui s-o fac *daca-mi iese ii fac poza si va arat*  dar inimioara semn de carte am facut-o. Si asta in ora de civica urmarind tutorialul de pe telefonul colegei *net gratis*!!! Iata ce a iesit, cartea e Carpe Corpus de Rachel Caine pentru cei ce stiu, chiar daca nu se potriveste cu continutul eu pe asta am apucat-o :))

Eu o ador🙂

Rya

 

2 gânduri despre “STW si semn de carte super-cute…si tutorial pentru el

Deci...ce parere ai?

